דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לימוד הקבלה מעורר אור גדול יותר ויותר. כתוצאה מכך, אנחנו מרגישים אגואיסטיים יותר ואת העולם כחשוך יותר – כך מתגלה יצר הרע. הוא מתגלה רק לאותם אנשים שמשתמשים במקור האור העליון שמפתח את הרצון שלהם מעל לדרגת החי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היום מתחיל כנס בן שלושה ימים של מכללת הקבלה הבינלאומית בני ברוך. מטרתו לעורר השתוקקות רבה עוד יותר לחיבור, כאמצעי היחיד לתיקון האדם. בכנס ישתתפו למעלה מ-500 אירופאים, ואילו באופן וירטואלי ישתתפו בו כל תלמידי בני ברוך בעולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בטבע האחד פועל חוק האיזון. מזיק פירושו של דבר לא מאוזן. כל חלק צורך את ההכרחי לקיומו. ואילו בכל יתר פעולותיו הוא עושה את הכל למען איזון עם האחרים. זהו חוק הקשר. הוא מתקיים על ידי הטבע, אך הוא ניתן לאדם כדי שישנה את עצמו ויהיה דומה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאירופה נדמה שטראמפ מוותר בדרישותיו הכלכליות. אך דונלנד טראמפ לא יסוג לאחור, והוא ישיג את שלו בדרך אחרת. העניין הוא שהגישה שלו לא נובעת מתוך רצון סרק, אלא מתוך פוליטיקה כלכלית מאוזנת והכרחית, אשר חייבת להתקיים בצורה אובייקטיבית בין כל המדינות. איזון!

תוצאת תמונה עבור טוויטר חוק האיזון והיחסים ההדדיים הנכונים בין בני האדם מתואר בכתבי רב״ש. הוא היסוד ליחסים הנכונים לטבע הגשמי והרוחני, שבו אין דבר ״מיותר״. זהו הבסיס להתנהגות, לחינוך, לתזונה (דיאטה). זהו חוק הזיווג דהכאה של הקשר עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המאמצים הרוחניים לא מניבים תוצאה?
כתוב:״הבורא יגמור בעדי״.
כלומר, תתחיל בביצוע הפעולות הרוחניות (השפעה, קשר, אהבה) מתוך ידיעה שאתה רק מתחיל במלאכה, ואילו הבורא (האור המקיף) יסיים את אשר התחלת.
לשם כך עלינו להרגיש תמיד שאנחנו שותפים של הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest