דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר נאמר שבית המקדש נחרב, מכיוון שלא בירכו על התורה לפני הלימוד. כלומר, התורה, כאור מקיף, האור שמחזיר למוטב, אל הבורא, אל הלשמה – התורה, כאמצעי לתיקון, לא הייתה נחוצה. לבנות את בית המקדש – פירושו של דבר לבקש לאהוב את הזולת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לראות את העולם מבעד לגדלות הבורא?
לא פשוט. שהרי עליך להפוך את הבורא לגדול. גדול יותר מכל העולם.

אם הנך נמצא בעולמו של הבורא,
עקוב אחר מחשבותיך:
האם אתה עדיין בו, או שכבר מחוץ לו?

בית המקדש נחרב…
מפני שאור התורה נעלם,
אותו אור שהאיר על הרצונות לאהוב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הופיע רצון להיפרד מהכל,
בתמורה ל"השפעה ואהבה".
אך הופיע גם הפחד לאבד את העולם.

צריך לחוות את הרצון הזה מספר רב של פעמים,
כדי להתרגל אליו
ולהסכים!

תחילה ההסכמה נובעת מתוך קנאה
לאחר מכן – מתוך חולשת העולם
ולבסוף – מתוך גדלות הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עד שלא יבנה בית המקדש, יחסי אהבה הדדית, הוא ימשיך להיחרב כל יום ביומו ויתגלו יחסים עוד יותר אגואיסטיים.
בניין ירושלים (יראה שלמה): ללא סיוע מלמעלה, לא נגיע להשתוות הצורה עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אפשר להחזיק בבורא רק אם אוחזים בו בעשר ידיים ישרות.
אם אעורר עשרה חברים, ביחד נוכל להיאחז בבורא, כמו תינוק שנאחז באמו ולא משחרר אותה.
במידת החיבור בינינו נוכל להתחבר עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם אינו יכול לבקש על עצמו. בקשה נכונה לבורא, שבמהלכה האדם נותר דומה לבורא ובקשר עמו – זוהי בקשה בעבור החבר.
כתוצאה מהשבירה, בכוונה תחילה כל בני האדם נדמים לנו כזרים, כדי שנבנה בנו את תכונת ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תתרגל לכך, שהלב שרוי כל הזמן ברצונות העולם הזה, ואתה דורש מתוכו את הבורא. ועל אף שרצונות העולם הזה שולטים, אתה לא מוותר על השתוקקות לבורא ומבקש ממנו עזרה להתגבר על ההפרעות שלו עצמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר האדם מרגיש את עצמו גמור, לא ראוי, אבוד – חייב להזכר שגם המצב הזה מגיע מהבורא ולטובתו, על מנת שיהפוך את המצב השפל הזה למצב נעלה, על ידי שינוי היחס שלו אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המצבים, גם הגרועים ביותר, מגיעים מהבורא – כדי שהאדם יבקש מתוכם עזרה. האהבה עצמית, האגואיזם, שנוצרו על ידי הבורא, מרחיקים את האדם מהרוחניות, נותנים לו להרגיש כאילו שאין תקווה להתגבר עליהם. אולם תמיד בכוחות האדם להתחנן לבורא להתגבר על המחיצות שהוא יצר ביניהם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תכונת ההשפעה – ״לשמה״, מושגת על ידי בקשה. אולם הבורא משיב רק לבקשה אמיתית.
אם בבקשה קיים ספק בדבר ההיפרדות מהאגו, היא נותרת ללא מענה. לכן צריך לבקש מספר רב של פעמים, עד שהבקשה תתגבש לא רק בפה, אלא גם בלב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יום העצמאות – העצמאות מהאגואיזם, מהטבע הפנימי הרע. על העולם עוברים גלי התפתחות אגואיסטית. העולם מתקדם, עולה באופן אקספוננציאלי, ועליו לברר מה לעשות עם האגואיזם שלו, ולקבוע שהאגואיזם העולמי הוא האויב המרכזי, הכלל העולמי והפנימי שלו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר להאמין פירושו של דבר להחזיק ב״אין עוד מלבדו״, שיוצר את הכול לטובתך. זהו מצבי הפנימי, הכוונה שבלב: אני רוצה להישאר בדביקות עם הבורא בכל מצב. ודרכו לראות, להרגיש את כל העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דבקות זה כאשר מסביבך ובתוכך מתחוללת סופה, שקורעת אותך מהבורא, ואילו הדבר היחיד שחשוב בעבורך הוא להחזיק בבורא, במאמצי על להכיר ולהרגיש שהכול נובע ממנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ראוי שיהיה בית המקדש לכל העולם. לכן אומות העולם נהגו לבקר בו. אלמלא היה כן, לא היה יכול לעמוד אף שעה אחת. לכך, אף כי האומות מתנגדים לישראל, לא התנגדו לבית המקדש. לכך לא נחרב על ידי האומות, אלא רק על ידי שנאת חנם ומחלוקת, שנחלקו ישראל. (על פי: מהר"ל, חידושי אגדות, גיטין נה ב)

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לבנות את ההשפעה רק מעל לקבלה, לטבע שלנו.
לכן כל העבודה היא בקביעה ש״אין עוד מלבד לבורא״ – בתוכי ומסביב.
אם אני משתדל לחיות בעולם שכזה, אז אני מרגיש כל העת שזה באמת כך.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest