דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר חורבן הבית על ידי הבורא מבטא את שבירת הרצון הכללי, הנשמה הכללית, כהכנה לתיקון שלנו – לאסוף את הרצונות שלנו ביחד לכדי רצון כללי אחד לגלות את המילוי שלו, את הבורא, להידמות לבורא, לתכונת האהבה וההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו צריכים לבכות לא על חורבן החומה והבית אלא על חורבן הקשר בין הלבבות שלנו, שלא מאפשר לנו היום להכיר בכך שהקשר בינינו נרחב- ואותו עלינו לשקם. רק זה יוביל לבניית בית המקדש השלישי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שלוש השבועות שלפני תשעה באב נקראים בין המיצרים (בין היסורים, בין הצרות) – שבירת הקשר עם הבורא. אבל דווקא מהמצב הזה של גילוי הרע, אפשר לזעוק לבורא, "ממעמקים קראתיך ה׳". דווקא הגילוי של ניתוק הקשר מאפשר זאת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הימים האלה – הם תקופת חורבן הבית. מאחורי ההיסטוריה, הגאוגרפיה, מאחורי המבנה והחומות שנחרבו, צריך לראות חורבן רוחני – התרחקות מהמחויבות להיות מחוברים ברצונות, בכוונות ובמחשבות שלנו – כולנו יחד כאחד. בכך טמון התיקון של הנשמה הכללית – של בית המקדש, ולא של האבנים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בי״ז בתמוז משה שבר את הלוחות. על פי התלמוד, מסכת שבת פ״ז: ברוך הוא על כך ששבר אותן. הודות לכך נקבל את אור התורה.
בט׳ באב נחרבו בתי המקדש הראשון והשני. על פי מדרש איכה: החורבן הוא הכנה לבנין בית המקדש השלישי, לאיחוד כל העולם לתמיד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתקופת בית המקדש השני העם קיים את כל מצוות התורה, חוץ מהמצווה של אהבה ללא תנאי (לשמה) – ולכן הוא נחרב, עקב שנאת חינם. התיקון אפשרי רק על ידי עליית העם לתנאי של לשמה.
אפשר להשיג את ה״לשמה״ רק על ידי לימוד חכמת הקבלה. לכן היא מתגלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר למרות שאנחנו חיים בארץ ישראל, בכך קיבלנו רק הזדמנות להפוך לעם, שפירושו מבחינתנו – להתעלות מעל האגואיזם, מעל לתרבות ולערכים של אומות העולם, לעבר אהבה הדדית.
אחרת מה ההבדל מי שולט במדינה, אנחנו או הערבים?

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבוצה – זהו מבנה קבוע אך נסתר.
והבורא הוא מרכיב קבוע, אך נסתר.
כאשר תתגלה לנו הקבוצה האמיתית, השדה הרוחני, תכונתו הרוחנית של החיבור – נגלה בתוכה את הכוח העליון, את הבורא. האחד לא יכול להתקיים ללא השני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התכללותה של המלכות בכל האופנים האפשריים בט׳ הספירות הראשונות, מולידה כמות עצומה של פחדים ראשוניים, משניים וכיוצא באלה.
כל תחושה של חוסר מילוי אפשרי מכונה פחד.
התכללות הפוכה של ט׳ הספירות במלכות נושאת בחובה גילויה של הנשמה ושמחה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההשפעה מושגת על ידי השחרור מהקבלה, על ידי חוסר תלות בתענוגים, כאשר אני מצמצם את עצמי, על מנת לכוון את עצמי מחדש מעבודה על פי תוכנת הקבלה שבתוכי לתוכנת ההשפעה והאהבה. ואילו מי שמתקין את התוכנה החדשה, כמו גם את הישנה – הוא הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לדעת את האמת – זוהי ההשתוקקות שנובעת מהנקודה שבלב. מתוכה אני מגלה שאני נשלט על ידי תוכנת הקבלה, שמובילה אותי למצבים לא רצויים. אינני רוצה להימצא במרדף אחר השגת תענוגים! אני רוצה להיות חופשי משליטתם! אך כיצד?

תוצאת תמונה עבור טוויטר החרות – היא היסוד של החיים. אם אנחנו משתחררים מתוכנת התענוגים שמנהלת אותנו, אנחנו עולים למצב החרות. אני רוצה לארגן את הרצון שלי בתוכנת ההשפעה, ולא בתוכנת הקבלה. זוהי דרגת הקיום הבאה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest