דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מוציאים את עצמנו מאיזון באופן מכוון, על מנת להזדקק לבורא, ולזרז בכך את התיקון שלנו. מצב (רצון) שאינו משתנה פירושו של דבר מוות רוחני. אנחנו הרי רוצים להציב את עצמנו במצבים שלא נוכל להתמודד עמם ללא עזרת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר להזמין באופן מודע מצבים לא מתוקנים – אין פירושו של דבר להזמין על עצמך אסונות. אם הרע מתגלה מתוך המאמצים להשיג את הטוב – זהו חושך שמעורר את השחר. כשאני מרגיש חושך כזה אני מרגיש את טעם הצל והאור. רק כך הנברא יכול להרגיש את הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני חייב לחשוב כל הזמן איך לקרב את הקבוצה למטרה. להביא אל הבורא את החברים, את כולנו, כאחד שלם – זוהי מטרתי וזהו תיקוני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא זה אתה המתוקן.
הרי נוצרת הפוך לחלופין לבורא, לתכונת ההשפעה והאהבה החלוטה.
אנחנו חוקרים את עצמנו, על מנת לתקן את התכונות ההפוכות שלנו ולזכות להידמות לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המטרה מושגת על ידי האיחוד. השלב הראשון בתיקון הוא אהבת חברים. מעליו נבנה השלב השני – אהבת הבורא.
האהבה נקראת התכללות הדדית עד שלא ניתן להפריד ביניהם, הפיכה לרצון אחד (נשמה, שכינה, הויה).

תוצאת תמונה עבור טוויטר החברים – הם הנשמה שלי. אני דורש מהבורא שיהפוך אותנו לאחד שלם מעל להבדלים שמתגלים. על כל הפשעים תכסה אהבה. אם יש מספיק שנאה ואהבה שמכסה אותה, רק אז מתגלה ביניהן הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן למחוק אפילו את הנטיות המזיקות ביותר, אלא לתקן את השימוש בהן לטובת הכלל. החברה נוטה לשנות את השיפוטיות שלה. אסור לחסל את הנטיות, אלא רק לתקנן בהשתוקקות לחיבור, כדי ש"על כל הפשעים תכסה אהבה".

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו יודעים מהו שבר מה מזיק, עד שלא נגיע לגמר התיקון. לכן צריך להתייחס בסבלנות לכל סוגי הביטויים בחברה. נדמה שיש הרבה דברים שאינם מקובלים, אך זה מפני שאיננו מתוקנים. כשנגיע לגמר התיקון, נראה כיצד התכונות הללו מפצות על החסר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "עיניים להם ולא יראו" את המצב האמיתי והשלם. הבורא ממלא את כל העולם, הכול שרוי באהבה ובהשלמה הדדית. כדי לראות זאת, לא צריך למחוק דבר, אלא לבקר את צורת ההסתכלות שלי. ואילו לעת עתה, אני רואה את החסרונות של עצמי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest