דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם הוא ביטוי האדם דרך אנשים אחרים. מה שאתה מפיץ באופן תת הכרתי בעולם – זה מה שאתה מרגיש מהעולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התפרקות אירופה ״המאוחדת״ תוביל להאשמות הדדיות מצד נציגי המדינות החברות באיחוד בדבר ״האשם בהתפרקות״! והדבר מביא לאיום במלחמת עולם נוספת. עדיף להתחיל בתהליך ההתרחקות כבר כעת. ריחוק אגואיסטיים זה מזה – טוב להם וטוב לעולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רעיון הגלובליזציה, הפיכת העולם לאחד, שנשלט על ידי ממשלה עולמית, ומיושב על ידי עמים דומים זה לזה – התרסק ונשבר. הראשונה להכיר בכך היתה ארה״ב. האם האינטרסים של האליטה העולמית, עמדו ביסוד יסודה של אירופה המאוחדת? האגואיזם תמיד מוביל למלחמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מוציאים את עצמנו מאיזון באופן מכוון, על מנת להזדקק לבורא, ולזרז בכך את התיקון שלנו. מצב (רצון) שאינו משתנה פירושו של דבר מוות רוחני. אנחנו הרי רוצים להציב את עצמנו במצבים שלא נוכל להתמודד עמם ללא עזרת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר להזמין באופן מודע מצבים לא מתוקנים – אין פירושו של דבר להזמין על עצמך אסונות. אם הרע מתגלה מתוך המאמצים להשיג את הטוב – זהו חושך שמעורר את השחר. כשאני מרגיש חושך כזה אני מרגיש את טעם הצל והאור. רק כך הנברא יכול להרגיש את הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני חייב לחשוב כל הזמן איך לקרב את הקבוצה למטרה. להביא אל הבורא את החברים, את כולנו, כאחד שלם – זוהי מטרתי וזהו תיקוני.

קראו עוד בטוויטר שלי.

Pin It on Pinterest