דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם, ובמיוחד מנהיגי אירופה, צריכים לקבל החלטה בדבר סחר הוגן, להשיב את האיזון ביחסי המסחר באמצעות מכסים, ולאחר מכן לחזק את איזון המדינות והעמים באמצעות חינוך אנטי-אגואיסטי חובק כל (התקרבות רוחנית).

תוצאת תמונה עבור טוויטר חיבור זה לא כאשר כולם חושבים אותו הדבר, אלא כאשר כל אחד בשכל, ברגש ובפעולות שלו עובד למען המערכת הכללית.
אז המערכת פועלת במלוא עוצמתה, מבלי לדכא אותי על ידי בקשות כמו ״תהיה כמו כולם״, אלא דורשת ממני לבטא את ה״אני״ שלי, את כל הייחודיות שקיבלתי מהבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל ההשגות של אתמול צריכות לעבור לירידות של היום, אחרת לא אתקדם. אני מניח את הרגל קדימה, אבל אני מתקדם כשאותה הרגל נמצאת מאחור.
לכן אם התעוררת במצב רוח רע, עליך להבין שזה סימן להתקדמות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר התקדמות אפשרית לאחר עלייה וירידה, על פני הכבדה חדשה של הלב, שמעליה אני משתוקק להשיג על ידי המאמצים שלי התעוררות חדשה. תנועה אפשרית רק כ״צעד אחד קדימה ושני צעדים לאחור״ – ואז התנועה תהיה באמת קדימה, הלאה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליך לבדוק האם אתה עובד על חשיבות המטרה והחיבור, כמטרת המציאות?
האם העבודה משמחת אותך, שהרי אם קשה לך היום, זהו סימן לכך שהתקדמת אתמול. בכל רגע אני בודק את עצמי האם אני יכול להשיג לכל הפחות את ההתעוררות מאתמול, אבל כבר מתוך המאמצים שלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכול תלוי ביחס לניצוץ הרוחני: להרגיש כיצד הוא כבה, זורק אותנו למטה, ומתי הוא מעלה אותנו. איך להיות עצמאי, לקבוע בעצמי את מצב הניצוץ. אם משתמשים בניצוץ נכון, הוא תמיד ימשוך אותנו קדימה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל התפתחות דורשת לזלזל בהישגי העבר.
אבל בהתפתחות הרוחנית קשה לוותר על הישגי יום האתמול למען העלייה, כיוון שאינך הולך עם אגואיזם חדש אלא באמונה מעל הדעת, על חשבון ההתעוררות הרוחנית, ולא האגואיסטית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בהתפתחות הרוחנית האגואיזם אינו דוחף אותנו קדימה, לכן הכוח היחיד שמאפשר להתפתח רוחנית – הוא האיחוד בקבוצה. כולם צריכים להתחבר ולהעביר את כוח החיבור, את התנועה הרוחנית לכל חבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הניצוץ – הוא הקשר שלנו עם הבורא, עם המציאות הרוחנית. לא חשוב אם הקשר הזה חיובי או שלילי. העיקר שהוא קיים! צריך להודות על המצב הרע כמו על המצב הטוב. שהרי כאשר הניצוץ כבה, הבורא נותן לי הזדמנות להדליק אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר מגלים שחבר נמצא בירידה, יתר תשע החברים מנמיכים בכוונה את ערך האגואיזם למינימום, ומעלים את ערך חיבור הנקודות שבלב, את מטרת הבריאה ואת הבורא. הפער שבין האגו והנקודות – נותן רוח וכוחות לחבר שנפל. ואילו הוא, על ידי הירידה שלו, עורר את הקבוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם חבר נפל, מילים לא יעזרו.
פועל רק כוח ״האמונה מעל הדעת״ (השפעה מעל לקבלה) – הפער בין גדלות הבורא לאגו. בזמן הירידה הנקודות האלו מתחברות.
צריך להשתדל לפתוח את הפער המקסימלי ביניהן ולהשפיע באמצעותן על החבר שנפל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מחשבת הבורא, כתר, מעביר את האור מהאב לאם.
אבא ואמא, חכמה ובינה, משפיעים על כל הנבראים, על כל הנשמה.
אור חכמה, אבא, מתלבש באור החסדים, אמא, וממלא את כל הבריאה, זו"ן, ושולט בו על להשגת מטרת הבריאה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מה פירושו של דבר "כבד את אביך ואת אמך" ברוחניות?
– להשתדל להיות דומים להם, שפירושו של דבר:
לקבל את אור האבא, אור החכמה, באור האמא, אור החסדים, על מנת להידבק למדרגתם "אבא ואמא", חכמה ובינה, עד להידמות מלאה אליהם, כלומר עד לכתר, לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תחילה מושגת מדרגת אמא, להשפיע על מנת להשפיע, חסדים. לאחר מכן מושגת דרגת אבא, לקבל על מנת להשפיע, אור חכמה המלובש באור החסדים.
לכן העיבור והקשר של הנשמה (והאדם) מתרחשים דרך האמא.
כוח האב והדאגה של האם מביאים לבורא, לכתר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם שנפל ונמצא בקבוצה מקבל את הכוחות של הקבוצה. שהרי החברים – 9 הספירות הראשונות, ואילו הוא – המלכות. האדם אינו מסוגל לעשות דבר לבדו, אבל החברים יכולים וחייבים להרים אותו, שהרי באותו רגע נתון הוא המלכות של הקבוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר אנחנו מבטלים את עצמנו ומתחברים, מתוך רצון לעזור לחבר בזמן הירידה, אנחנו אוספים 9 נקודות של כתר ו-9 נקודות של מלכות ומקבלים כתר גדול אחד ומלכות גדולה אחת, ותגובה גדולה של הפוטנציאלים של כתר ומלכות. באמצעות התגובה הזאת אנחנו מחזירים את החבר לחיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפרש הפוטנציאלים, שמעורר את החבר – הוא הפער שבין סכום תשע הכתרים ותשע המלכויות, שבתוך תשע החברים, שהוא גם הפער שבין הערכים הרוחניים ביחס לערכים הגשמיים: חשיבות הבורא ביחס לחשיבות הנברא, העולם, האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה הרוחנית בקבוצה, בעשירייה, דומה לנדנוד על נדנדה: חבר אחד יורד ואילו האחרים עובדים כדי להרים אותו. כל הזמן מישהו נמצא למטה, ואילו כל האחרים למעלה, כנגדו, עוזרים לו – וכך כולם עולים. דווקא כך נותנים לנו להתקדם מלמעלה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest