דף הבית / המשבר ופתרונו / המהגרים מבוללים את האירופאים

המהגרים מבוללים את האירופאים

ידיעה: המהומה שפרצה בבריטניה סביב הקופאים המוסלמים שסירבו לשרת בריטים שורשיים שבאו לקנות בשר חזיר או אלכוהול, הוא רק סימן נוסף המבשר תזוזות דמוגרפיות ותרבותיות בלתי הפיכות שמשיגות את אירופה.

באופן כללי, החברה האירופאית כבר הגיעה להבנה שהמצב שעוצב על ידי מדיניות הרב-תרבותיות, עבר את גבולות ההיגיון. אולם מצד שני, התהליך כבר הונע. מגיעים שינויים דמוגרפיים בלתי הפיכים.

אם בסך הכול באירופה נתח המוסלמים בינתיים לא כל כך גדול, הרי שבעשרים השנים הקרובות המצב הדמוגרפי יתחיל להשתנות.

בינתיים, עובדות ריאליות מעידות על כך, שתומכי אסלאם קיצוניים מבין המהגרים המוסלמים, כבר מובילים תקיפה על הערכים המערביים ועל אורח החיים עצמו של האירופאים השורשיים: אסור לשתות בירה, אסור ללכת בחצאיות מיני או מכנסיים קצרים. מוסלמים קיצוניים מבצעים פשיטות באזור התיירות של לונדון בריק ליין ומאיימים בעונש לבעלי הבארים והחנויות המקומיות על מכירת אלכוהול. ואילו המוסלמים הקיצוניים בבלגיה מבטיחים בקול רם להעיף עם הזמן את הבלגים אל מחוץ לממלכה.

כל המקרים הללו, שאותם אנחנו רואים עכשיו, הם רק סימנים המבשרים תזוזות אידיאולוגיות, דמוגרפיות ותרבותיות, שהונעו על ידי מדיניות הרב-תרבותיות. עם הזמן המהגרים באירופה ללא ספק יתחילו לבולל את האירופאים.

התייחסותי: תהליכים דומים מאיצים את הכרת האגו כרע, והינם חיוביים. אודות להם האנושות תכיר במהירות גדולה יותר את הסופיות של התפתחות הציוויליזציה האגואיסטית ואת הצורך במציאת דרך אחרת. והוא יכול להיות רק בהתרוממות מעל לטבע שלנו על ידי שיטת החינוך מחדש האינטגרלי.

ידיעות קודמות בנושא:
נצרות או אסלאם: במה תבחר אירופה?
לבוא בהמונים לאירופה
עולם מולטי-אתני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest