הלגו של הבורא

מתוך שיעור ההכנה לכנס הקבלה בטורונטו

שאלה: מהי מטרת גילוי הרע בין החברים בקבוצה?

תשובתי: כל הקשרים שמחברים אותנו הם רעים. המערכת שמתגלה לנו היא שבורה. זה לא אומר שהיא נשברה לחלקים נפרדים. אלא הכוונה היא שכל עבודתה היא הפוכה לגמרי מהנכונה. כלומר המערכת עצמה מצביעה על צורתה הנכונה.

כי אם הרע לא יתגלה, איך אני אדע מה הצורה ההפוכה ממנו? לכן, לפני שהתגלה כל הרע בעולמנו, במאה ה-21, לא דיברנו על המשבר הגלובלי, האינטגרלי, הכללי והשלם. הרע שהתגלה במקצת פה ושם, לא היה נראה מפחיד כל כך.

עכשיו התגלתה כל המערכת הזאת בצורה רעה ממש. והרע הזה, בכל צורותיו האפשריות, בכל הכיוונים וההתקשרויות שלו, הוא הפוך מהטוב.

על זה נאמר: "בראתי יצר רע". כאשר אנחנו מגלים את הרע הזה, אנחנו רואים מי ברא אותו. הבורא אומר: "אני בראתי את היצר הרע. אני משחק איתך עכשיו. אני מביא לך את הצורה השבורה. ואתה צריך לראות בה שהיא שבורה, הפוכה מהנכונה, ושאני בכוונה עשיתי אותה שבורה, אני שברתי את הצורה הנכונה והשלמה שהייתה קודם לכן".

הבורא אומר: "בהתחלה היה טוב. אני שברתי אותו, על ידי האור, כדי שאתה תבצע פעולה הפוכה, ובעזרת אותו האור תהפוך את הרע לטוב".

למה אנחנו מקבלים את כל המצבים הרעים האלה? – מפני שכשאנחנו הופכים עכשיו את הרע הזה לטוב, אנחנו מכירים את הבורא, את הכוח העליון הזה של ההשפעה, והופכים להיות חכמים, רגישים, מבינים, כוללים בתוכנו את כל המציאות. אני בעצמי הופך להיות כמו הבורא. אני מבצע את עבודת הבורא, שאותה אני לוקח על עצמי. לכן קיבלנו מערכת שבורה.

מתוך שיעור ההכנה לכנס הקבלה בטורונטו, 16.09.2011

ידיעות קודמות בנושא:
כל העולם תחת מטרייה אחת
הכל בינינו, ולא בשום מקום אחר
רק המאור יתקן את השנאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest