דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכול השפעה של ההנהגה העליונה

הכול השפעה של ההנהגה העליונה

אנחנו חיים בעולם שאנחנו לא יודעים עליו הרבה. לא מובן לנו מה מתרחש איתנו וסביבנו. אני עושה משהו, אבל איפה אני יכול לראות את התוצאה של הפעולות שלי, זה נסתר ממני.

אם הייתי רואה את התוצאה של המעשים הטובים והרעים שלי, הייתי לומד מהם והחיים עצמם היו מאלפים אותי. כעת, אני עושה מעשים טובים, אבל אף אחד לא שם לב. אני עושה מעשה רע אחד, וכולם מיד מתנפלים עליי.

אז מה לעשות? לא מובן לי באיזה עולם אנחנו חיים, מה רוצים ממני? אני כמו ילד קטן, שלא יודע לאן ללכת, לאן לפנות, כיצד לעשות משהו ולכן כל הזמן מועדים.

בעיקרון, אנחנו בעלי חיים קטנים מאוד. תסתכל על ילד, כיצד הוא פועל: כל מה שמעניין אותו הוא מכניס לפה, מבלי להתחשב באף אחד ובשום דבר. אנחנו עושים את אותו הדבר רק בצורה בוגרת. ולכן התוצאה היא שהחיים מחנכים ומחנכים אותנו אבל אנחנו אפילו לא יודעים למה ואיך.

הרי כל כך הרבה דברים יוצרו בעולם כדי לחנך את הילדים. באופן כללי, אנחנו מגדלים אותם עד לאיזה שהוא מצב, אבל איזה? היום בגיל 10-11 מתחילה אצל ילד התפתחות הורמונלית, וזהו, הוא "בורח" מתחת ידינו, אנחנו לא יכולים לעשות כלום. הוא כבר עצמאי, יכול להתלונן במשטרה, יכול לעשות כל דבר.

בעיקרון, בעולם מתרחשים דברים מעניינים מאוד. קודם כל, היום ילד בן 10 הוא כמו ילד שהיה בעבר בן 15. שנית, אם בעבר האדם חי עד גיל 60 וזה היה נחשב לגיל זיקנה נורמלי, אז היום בגיל 90 הוא לא היה מתנגד להתחתן. כלומר החיים עברו למסגרות אחרות לחלוטין, הם נפתחו.

פסיכולוגים אומרים, שהיום במשך תקופת חיים אחת אנחנו חיים כמה תקופות חיים. יוצא, וזה מעניין מאוד, שאם פעם היינו מתים ונולדים, מתים ונולדים, אז למעשה היום אנחנו מגיעים לכזה מצב מבלי למות. בתוך האדם מתים החיים הפנימיים הקודמים שלו, והוא כביכול נולד מחדש. הוא מקים משפחה חדשה, ילדים, עובר לגור במקום אחר, מהגר. הוא משנה את כל החיים שלו! וזה נחשב נורמלי. וגם אם זה לא היה נחשב נורמלי, כך קורה, מתרחש שינוי צורה. זה הכול השפעה של ההנהגה העליונה ועלינו להבין מה הבורא רוצה מאיתנו, מה הוא עושה איתנו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 24.03.2019

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest