דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / הכוח העליון כחבר

הכוח העליון כחבר

שאלה: כמה מהעובדים של אונר"א, סוכנות האו"ם לסיוע לפליטים הפלסטיניים, השתתפו בטבח בשבעה באוקטובר. חלקם השתתפו בטבח, אחרים החזיקו חטופים. על פי הערכות, אחד מכל עשרה עובדי אונר"א מקושר לחמאס או לג'יהאד האיסלמי. איך קורה שאנשים ששייכים לסוכנות סיוע בחסות האו"ם, הופכים לטרוריסטים?

תשובתי: קודם כל, הם יודעים שהם לא יקבלו שום עונש, ובצורה כזאת הם מבטיחים לעצמם עתיד טוב יותר, ובכך הם מממשים את מה שהם מרגישים בפנים.

שאלה: למה אתה מתכוון?

תשובתי: השנאה ליהודים.

הערה: אבל הם שייכים לאו"ם.

תגובתי: זה לא חשוב מה כתוב בתעודה, אלא ההרגשה.

הערה: הכי משגע אותי, שהמנוולים האלה מחזיקים את התחמושת של החמאס, והמחבלים יורים על החיילים שלנו מתוך מבנים שלהם. אבל אנחנו לא יכולים לתקוף חזרה, כי זה מבנה של האו"ם.

תגובתי: אין מה לעשות, זה מה שאנחנו מקבלים מלמעלה, ואנחנו חייבים להבין ולעכל את זה שהבורא מסדר לנו יחס כזה מצד כל העמים, ואין לנו בשום מקום חבר מלבד הכוח העליון. אני מקווה שנבין ונשיג זאת, אין לנו עם מי לעשות הסכם עם אף אחד, רק עם הבורא. אם נתחיל לחזק את הקשר עימו, נתחיל להרגיש עד כמה הוא לצידנו.

שאלה: מה כתוב בהסכם שלנו עם הכוח העליון?

תשובתי: שאנחנו חייבים להיות קשורים אליו, ורק כך תהיה לנו הצלחה. אנחנו צריכים לקייםאת החוקים שלו, להיות ב"ואהבת לרעך כמוך". והוא ייתן לנו הכול חזרה בתמורה, ואז הכול יהיה פתוח עבורנו.

מתוך התוכנית "מבט פנימי -אקטואליה בראי הקבלה", 4.2.2024

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest