דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / "היעלמות המדינה היהודית – לא טרגדיה"

"היעלמות המדינה היהודית – לא טרגדיה"

ידיעה: "בתוך מאה שנה ישראל תהיה בעלת רוב ערבי, אך היעלמותה של המדינה היהודית לא תהיה הטרגדיה שהישראלים חוששים ממנה, משום שהיא תהפוך לדמוקרטית יותר", כך טענה חדווה רדובניץ, סמנכ"ל הקרן החדשה לישראל ומנהלת מחלקת המענקים של הקרן בעבר, בפגישה שנערכה ב-23 בפברואר 2010 עם היועץ הפוליטי של השגרירות האמריקאית.

דבריה נכתבו במסמך מסווג שנשלח מהשגרירות האמריקאית לוושינגטון ב-25 בפברואר ועליו חתום לואיס ג'י מורנו, סגן ראש המשלחת האמריקאית.

המסמך עסק בכוונת הכנסת לחקור את מימון הארגונים הקשורים בקרן. ההתכתבות נחשפה באתר מסמכי וויקיליקס המקודדים (המסמכים שג'וליאן אסנג', מייסד וויקיליקס, שמר כנשק יום הדין וכללו שמות מלאים, אך נפרצו לאחרונה ושוחררו לרשת).

בדיווח של השגרירות האמריקאית מציין היועץ הפוליטי של השגרירות כי רדובניץ חולשת על 350 ארגונים ותקציב שנתי של 18 מיליון דולר שרובו מגיע ממימון זר. על פי דברי רדובניץ, הקרן פעלה מאחורי הקלעים באמצעות ארגונים לא ממשלתיים רבים כדי לסכל את הצעות החקיקה.

את תגובתה של רדונביץ, בעבר מנהלת "רופאים לזכויות אדם" ובכירה באגודה לזכויות האזרח, לא ניתן היה להשיג. מהקרן החדשה לישראל נמסר בתגובה: "גב' חדווה רדובניץ אינה עובדת עוד בקרן החדשה לישראל ולכן איננו יודעים את חוות דעתה האישית בנושא הרוב היהודי בישראל.

"יודגש כי האמירות המיוחסות לקרן בפרסום אינן משקפות את עמדתה הרשמית של הקרן החדשה לישראל. עמדתה של הקרן החדשה לישראל היא שיש להגיע לפתרון מוסכם של שתי מדינות לשני עמים, וזאת על פי אמונתה בעקרון זכותו של העם היהודי להגדרה עצמית ועקרון המחויבות לשוויון מלא לכל האזרחים והקהילות, המעוגנים במגילת העצמאות".

רונן שובל, יו"ר תנועת "אם תרצו", שניהלה בעבר קמפיין נרחב נגד מעורבות הקרן בדוח גולדסטון, אמר אתמול: "משמעות המסמך שדלף לוויקיליקס עצומה, משום שהוא מוכיח מעל לכל ספק את האסטרטגיה האנטי-ציונית של הקרן החדשה. המסמך מוכיח שתמיכתה של הקרן בארגונים כמו 'עדאלה', מעורבות ארגוני הקרן בדוח גולדסטון ורדיפת חיילי צה"ל אינן מקריות, אלא משרתות את האג'נדה האנטי-ציונית של הקרן החדשה".

התייחסותי: חכמת הקבלה מנתחת את האידיאולוגיה של המפלגות והזרמים השונים לפי קריטריון אחד ויחיד: עד כמה הם תואמים לתוכניתו של הטבע להביא את כולנו למצב הגלובלי והאינטגרלי. לכן אנחנו כבר מרגישים את חוסר ההתאמה שלנו לטבע בצורה של משבר גלובלי ואינטגרלי.

אם כולנו נלך לפי תוכנית הטבע/האבולוציה לקראת המצב הזה – לכולנו יהיה טוב, מפני ש"הטבע איתנו". אך אם נפעל בניגוד לחוקי ההתפתחות של הטבע – בכל מקרה נגיע לאן שהוא רוצה שנגיע, אך דרך ייסורים גדולים (חלק מאיתנו ייכחדו כמו הדינוזאורים, וחלק ישתנו ויקבלו את הצורה הנכונה, את האהבה לזולת, ויישארו בעולם החדש).

אני בכלל בעד ביטול כל הגבולות. אני בעד פלנטה ללא גבולות, בעד איחוד מלא של כולם, כמו משפחה אחת. אך הייתי רוצה לשאול אתכם, האם אתם מבינים שלשם האיחוד הזה יש צורך בהבנת התנאים החברתיים החדשים שבהם מצאנו את עצמנו, שיש צורך להגיע להסכמה להתאחד, כלומר יש צורך לחנך את האנשים להכרת הנחיצות באיחוד – ורק לאחר מכן להוציא לפועל את תוכנית האיחוד. חכמת הקבלה אומרת שיש לפעול דווקא בסדר הזה, תוך שמירה על חוק הטבע/האבולוציה של החברה שלנו.
ידיעות קודמות בנושא:
תוכניתו של אובמה: להרוס את ישראל
המטרה: לערער את יציבותם של משטרים או לעשות ביזנס ממהפכות
לאן תיטה כף המאזניים העולמית

One comment

  1. כפי שאמרת יש להסיר את הגבולות בעולם, ואם תשאל מאמין מצדו השני של העולם זה יגיד לך שגם הוא רוצה לחזור לציון (=ציוני) אלא בשבילו ציון היא בכלל אתיופיה ונניח שבכל אחד מאיתנו רוצה לחזור לציון באשר הוא.

    בראייה שלי הדתות היו שואפות לשלום אם היה מתאפשר להן, נראה מה שבאמת מלבה את האש ברמה הבין לאומית היא החמדנות (=האגואיזם), אותו חטא ראשוני שעדיין דובק באנושות גם עכשיו.

    אם משקל הלחצים של קרטל הנפט העולמי לדוגמא, או האינטרסים המתלווים לחלוקת האנרגיה (=משאבים) בעולם אז סביר להניח שהדרך להסכמה בין הדתות היתה מתקצרת משמעותית.

    איך יבין האדם שהאגו הוא גם טוב וגם רע וכל שנשאר לו הוא למצוא את האיזון?

    שתי מדינות לשני עמים נקרא להם ברמה הגלובלית אפילו גויים ויהודים הוא למעשה הפיתרון הזמני אשר קיים באנושות מאז ומעולם, ואין סיבה שלא יקרה גם כאן, זהו בסך הכל צעד בכיוון הנכון אך אין ספק שהוא מסב צער כי אם רצון הבורא שיתאחדו כל העמים אז מכאן שיש צער בהפרדתם.

    וההפרדה כואבת לנו כי אנחנו מבינים שהיא מרחיקה אותנו מרצון הבורא. אני נזכר בסיפור בבל על הפרדת העמים שנגרמה בגלל חטא האגו.

    הנביא משתוקק לראות את הגאולה מתרחשת בדור שלו והוא שהכי כואב את ההפרדות בין העמים וכרגיל לא נשארת אלא התיקווה שרצון הבורא הוא טוב.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest