דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / היכן לקחת רצון לרוחניות?

היכן לקחת רצון לרוחניות?

שאלה: מה לעשות אם לאחר הרבה שנות לימוד, אין חשק ללמוד את חכמת הקבלה וללכת לקבוצה? בהתחלה היה נדמה שמצאתי "אבן-חכמים" וכל משמעות החיים שלי הייתה בחכמת הקבלה?

תשובתי: כל עוד האגו שלך היה מעוניין בלימוד של חכמת הקבלה אז רצת ללימודים, למדת את השיטה והיה לך טוב מאוד ואילו היום האגו שלך רוצה משהו אחר ואת מוכנה לעזוב את הלימודים. האם את באמת חושבת שבאופן כזה תוכלי ללמוד באופן שיטתי ולהבין בצורה רצינית את חכמת הקבלה?! ואפילו כל מדע אחר. איך תוכלי לעשות זאת?! ניתנת לך הזדמנות להבין ולהשיג כיצד בנוי העולם שבו את חיה, איך להפוך אותו לגן עדן! לך, אישית לעצמך. את רוצה? תמשיכי. לא? למרבה הצער איני יכול לתת לך רצון.

אני יכול לתת רק עצה אחת: אתן צריכות לשחק זו כלפי זו, להדגים אחת לשנייה את הרצונות הגדולים שלכן, אתן צריכות להראות עד כמה חשוב לכן לגלות את משמעות החיים, את מטרתם, את סודותיהם! לא לדחות, אלא בהכרח להבין! טמונה בכך אמת עצומה! טמונה בכך תכונה שכל כך הכרחית לעולם, כדי להשיג איזון ועתיד טוב עבורכן ועבור ילדיכן. כלומר אתן עוסקות בחכמה הכי חשובה והכי מעניינת וסודית שמתגלה לכן בהדרגה. אבדה לך הסבלנות? עלייך לקבל אותה מהסביבה.

נאמר: "קנה לך חבר". ביחס שלך אליו בצורה טובה ונכונה תוכלי לקבל  ממנו את הרצון שלו ולהמשיך בלימודים ובמהרה לא יהיה לך צורך בשום דבר אחר. תתחילי לגלות את העולם העליון בקשר ביניכם, מפני שקשר הוא כמו זכוכית מגדלת שדרכו תראי עולם חדש. תסתכלי על הקשר ביניכם ושם בהדרגה, כמו מבאר מים חיים, תתחילי להבחין בעולם העליון, כיצד נולדות בו עוד ועוד פעולות עתידיות ואירועים בעולם שלנו. תראי שם את עצמך ואת חברייך במצב מושלם.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 8.5.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest