דף הבית / חכמת הקבלה / היכן אפשר למצוא פטנט של תענוג נצחי?

היכן אפשר למצוא פטנט של תענוג נצחי?

תשובתי: העולם שלנו פחות ופחות מאפשר לנו ליהנות, למרות שאנחנו משקיעים בזה מאמצים אדירים: פרסומת, טלוויזיה, כל מיני תחבולות, ספורט, פנאי, תיירות. האדם עושה כל מה שהוא יכול כדי ליהנות, וכלום. הכול נעלם ומתרוקן מהר מאוד. פעם האדם הסתפק בחתיכת בשר או גבינה וקצת ירקות. היום אתה נכנס לסופרמרקט, כזה שפע, שאתה לא יודע מה לבחור. ובכל זאת לאדם אין את טעם החיים. 

חכמת הקבלה היא חכמה על קבלה, הנאה, רוויה. היא חוקרת את הטבע של העולם שלנו, את הרצון ליהנות, ומלמדת את האדם כיצד לעשות את זה בצורה נכונה. למה חכמת הקבלה נחשבה ללימוד סודי שנסתר מבני אדם? מפני שבני אדם היו צריכים לעבור את ההיסטוריה הענקית בת אלפי השנים, כדי להיווכח שהם לא יכולים ליהנות במסגרת הטבע שלנו. ואילו במדרגה הבאה, במדרגות של הטבע הרוחני, הם יכולים להתמלא בתענוג עליון נצחי. הרגשת הנצחיות זו הרגשה של תענוג נצחי, תנועה נצחית בשכבה עצומה של אהבה, השגה, מילוי, גילוי. זה מה שנקרא העולם העליון, העולם הבא, גן עדן. לזה מובילה אותנו חכמת הקבלה, וכל זה הרי פתוח עבורנו.

שאלה: האם לצורך זה צריך לעשות איזה שהם תרגילים, מדיטציות?

תשובתי: לא. לא צריך לא להתפלל ולא לעשות מדיטציות. צריך פשוט ללמוד. חוץ מהלימוד, אנחנו עורכים כנסים בכל חלקי העולם, מדרום אמריקה עד צפון אמריקה, אירופה, רוסיה ומדינות אחרות. לכנסים מוזמנים כולם, כולל אלו שרק התחילו ללמוד. העיקר זה לימוד של שיתוף פעולה הדדי נכון בין בני אדם, מפני שמתוך זה הם מתחילים להבין כיצד בנויה מערכת הקשר בעולם העליון. היא הפוכה מהמערכת שלנו, ודוחפת את האנשים להתקרבות ביניהם. כי דווקא בקשר בינינו אנחנו מוצאים את היציאה לעולם העליון.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 20.9.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest