דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / היטלר, סטאלין, אחמדינג'אד …

היטלר, סטאלין, אחמדינג'אד …

laitman_2010-03-10_5442-70.jpg

שאלה: מה זה קבוצה? זה רעיון כלשהו, אנשים, או משהו אחר? מדוע כל כך קשה לי להתחבר עם אנשים שאינם דומים לי?

תשובה: כל אדם בעולם קשור דרך נשמתו עם נשמות אחרות. עליך לחדור לתוך המערכת הפנימית של הנשמות שמחוברות ביניהן, כמו לצלול לקרקעית הים, ושם אתה תגלה את רשת הקשר הזאת שמחברת את האנשים. בתוך הרשת הזאת נמצאים היטלר, סטאלין, אחמדינגא'ד, משה, אברהם ואתה.

כל אלה שאתה מכיר רק על פי צורתם החיצונית, וגם אלה שאתה מכיר יותר לעומק, מחוברים שם זה עם זה באמצעות קשר טוב ביותר. ואילו בעולם החיצוני כל אחד מהם ממלא בדיוק את תפקידו על מנת לעורר את האחרים להתקרב אל הרשת הזאת.

צלול בתוכה על מנת למצוא את עצמך שם קשור בלב ובנשמה עם כל היתר. עליך למצוא איתם קשר פנימי. קבוצה – זהו חיבור הנשמות הפנימי. ואתה חייב להתכלל יחד עם כולם.

וודאי שב"קבוצה" אני מתכוון קודם כל לאלה שלומדים עמנו. אך אם אתה תחדור לתוך הקשר הזה, אתה תראה, שהרשת הזאת מחברת את כולם, אפילו את האויבים הגדולים ביותר שלנו. עלינו להבין שהמעטפת החיצונית, שבצורתה אנחנו קיימים בעולם שלנו, ניתנה לנו כדי להכריח זה את זה לעסוק בעבודה הרוחנית.

כל המשחק הזה דרוש לך כדי שהבורא, הכוח שמחבר בינינו מבפנים, יתגלה גם בצורה החיצונית. מבפנים הוא מחזיק את הקשר הזה, ומבחוץ אתה צריך לממש אותו! ואם אתה תצליח למחוק את התהום בין הפנימיות לחיצוניות, אז זה יהיה גמר התיקון שלך.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 25.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
במקום בו אנחנו יחד
כמו גרעין שנטמן באדמה
קבוצה: מאחורי המסך החיצון

One comment

  1. חיה רוזנברג

    תודה על העיצה אני משתוקקת להגיע להתחבר לרשת אני רוצה שהכוח שמחבר ביננו יתגלה גם מבחינה חיצונית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest