דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / היחסים בין מיליארדרים להמון העם

היחסים בין מיליארדרים להמון העם

הערה: עצומה שחתמו עליה כבר מאות אלפי אנשים וקשורה לטיסה לחלל של המיליארדרים, אומרת כך: "לא צריכים להיות מיליארדרים, לא על כדור הארץ ולא בחלל. אבל, אם הם כבר מחליטים להגיע לחלל, צריך להשאיר אותם שם". כלומר, מאות אלפי אנשים חושבים שצריך לסגור להם את הדרך חזרה.

תגובתי: הגישה הזאת ואפילו המחשבה הזאת אינן נכונות. המיליארדרים האלו הם אנשים שבכוחות עצמם, או בעזרת הקרובים שלהם, השיגו מה שהשיגו. והם מפעילים את המפעלים ואת החברה וכל מה שיש לנו בעולם הזה. אם אני לא מיליארדר, זה מפני שאין לי את התכונות האלה.

הערה: אבל זה על חשבוננו, על חשבוני ועל חשבונך. הם פיתחו דרכים להכניס את הידיים בצורה מתוחכמת יותר לכיס שלי ושלך ולשאוב, לשאוב, לשאוב. 

תגובתי: הם משתמשים בטבע האדם כדי להתעשר. ובלי שנשתמש בצורה כזאת בטבע האדם, לא נוכל לקדם את כל האנושות.

שאלה: איך צריכה להיראות מערכת היחסים בין המיליארדרים להמון העם, לציבור הרחב?

תשובתי: על כולנו לעבור סדרת חינוך, כולל המיליארדרים אני רוצה להסביר לכולם, שלא צריכים לשנות מה שיש. לא צריכים לשנות דבר ביחסים בינינו, אלא רק על ידי סדרת חינוך עלינו להביא את האדם להבנה באיזו מערכת אנחנו קיימים. שזו מערכת שבה כולם תלויים בכולם, שכל אחד חייב לתרום כמה שהוא מסוגל ולקבל כמה שהוא חייב, רק בצורה כזו נצליח לאזן את החברה, ובחברה כזו יהיה מקום לכולם ואף אחד לא יהיה מאוים על ידי האחר.

שאלה: בחברה כזו, שתהיה קצת יותר מאוזנת, מה תרגיש ביחס למיליארדרים?

תשובתי: כמו שכעת אני לא מרגיש שאני תלוי בהם. לא אכפת לי מהמיליארדים שלהם, כי אני בידיעה גמורה וברורה שאם הייתי צריך עוד כסף, כבוד, מושכלות, או כוחות למיניהם, הייתי מקבל אותם מהטבע.

 

מתוך התוכנית "מבט פנימי – אקטואליה בראי הקבלה", 5.7.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest