דף הבית / אקטואליה / היהודים אשמים במלחמה באוקראינה?

היהודים אשמים במלחמה באוקראינה?

שאלה: כמו בכל אירוע שקורה בעולם, זה עניין של זמן עד שהאצבע המאשימה תופנה כלפי היהודים. כך קורה גם עכשיו, ככל שמתקדמת הלחימה מציפים את הרשתות החברתיות יותר פוסטים, כרזות, סרטונים שמכילים תכנים אנטי-ישראלים ואנטישמיים. ראש ממשלת ישראל דווקא ניסה לתווך בין העמים, הקמנו בית חולים שדה באוקראינה, קלטנו אלפי פליטים, למה בכל זאת מגלים כלפינו יחס עוין?

תשובתי: כי זו האמת, שאנחנו אשמים בכל צרות העולם, בתחילת ימיה של האנושות, לא האשימו אותנו בדבר, אחר כך לאט לאט ככל שהאנושות צוברת אגו, רצון לקבל ונכנסת למלחמות וחיכוך בין העמים והשבטים, כך היא פונה יותר ויותר ליהודים ומאשימה אותם בכל הצרות. וזה נכון, כי העמים מרגישים זאת מבפנים, זה חוק טבע שמושרש בכל אדם ואדם, הוא מרגיש שמי שאחראי ואשם בכך זה עם ישראל, היהודים. אני מסתכל על כך מצד הטבע האנושי. ככל שהזמן עובר, בני אדם נעשים יותר אגואיסטים ולכן יותר מוכנים להאשים את היהודים, לראות את האמת.

שאלה: למה אנחנו אשמים במלחמה הזאת?

תשובתי: אנחנו אשמים בכך שאנחנו לא מביאים את האנושות לתיקון, לחיבור בינינו ולחיבור עם הכוח העליון. לא יעזרו לנו שום תירוצים, גם אם אתה מקים שם בתי חולים ושולח סיוע, שום דבר לא יעזור, ההיפך. אנחנו צריכים לעשות רק דבר אחד, להסביר לכולם במה תלוי השלום בעולם ולבצע את זה בפועל.

שאלה: במה תלוי השלום בעולם?

תשובתי: השלום בעולם תלוי בהסבר שלנו לעצמנו ואחר כך לכל באי עולם, שהשלום בעולם תלוי בחיבור בינינו. קודם כל בתוך עם ישראל, ואחר כך בין כל העמים על ידי עם ישראל.

 

מתוך ישיבת כתבים, 12.4.2022

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest