דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הטיפה האחרונה שכוללת את האור

הטיפה האחרונה שכוללת את האור

laitman_2009-07-18_0906_w-70.jpg

שאלה: לדבריך, הזוהר הוא מערכת הקשר בינינו. כיצד הקשר הזה מצוין בזוהר, בצורתן של האותיות או במשמעותן של המילים?

תשובתי: אינך יכול למצוא סמלים של הקשר הזה באותיות או במילים, וגם לא ללא אותיות ומילים. אנחנו צריכים להתייחס לזוהר רק כאל מכשיר קשר, ולא יותר מזה. אינני יודע כיצד הוא פועל. אני רק יודע שאם הרצונות שלי יהיו נכונים, ואני קורא את הזוהר בתקווה שהרצונות האלה יתממשו, אז זה יקרה.

יש לי איזשהו מנגנון, שאותו אני מסדיר, מחבר לרשת החשמל, אבל חסרה עוד טיפה אחרונה, עוד טיפה של מחשבה ורצון שלי כדי שזה יקרה, כדי שבמנגנון הזה יתחיל לזרום זרם חשמלי, והוא יפעל.

אני צריך רק לצפות לזה, לא יותר מכך. זה נקרא "לצפות לישועה". אבל אנחנו חייבים, עד כמה שהדבר אפשרי, להכין את הרצונות והצרכים שלנו שיהיו כמה שיותר מתאימים לתיקון.

הרי רצון שעדיין לא הבשיל אינו ראוי לתיקון, עבר זמנו, וצריך להשתמש ברצון אחר. גם אותו הרצון אבל במדרגה יותר עליונה לא יזכה לתיקון.

הכול צריך להיות כמה שיותר מדויק, ואז מגיע אור התיקון ומבצע זיווג בינינו לבין הבורא. זאת העבודה שלנו.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 08.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
כל הבעיות נובעות מחוסר אור
"עשה רצונך כרצונו"
האם ציפית לישועה?

One comment

  1. חברים יקרים,
    אם תחברו את כל דבריו של כב' הרב, תשליכו אותם פשוט לחיי היום יום, בצורה הפשוטה ביותר, התנהלות בבית, בעסק בכל תחום ותחום, תבינו לבד, לא מתוך זה ששמעתם מה שהוא אמר, רק תנסו ליישם את הדרך הזו, לבד תגיעו למסקנה, אי אפשר לברוח מזה, זו פשוט הרגשה. לאט לאט הכל מסתדר.
    אני רק יכולה להתפלל שהבנה זו ותחושה זו תהיה בכל אחד ואחד מאיתנו מקטן ועד גדול. אני מאמינה שזה יכול להיות, הכל שאלה של רצון.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest