דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הטווח הייחודי של כל נשמה

הטווח הייחודי של כל נשמה

laitman_2008-12-07_6468.jpg

ערבות נעשית כאשר אני חותם שמעתה החלק שלי, בכל החלקים אחרים, תמיד יהיה מלא. נדמה שזה די פשוט, אך לשם כך אני צריך להתחבר רוחנית לכל אחד ולהרגיש את רצונו. עליי לברר, היכן בתוך הרצון שלו ישנו החלק שלי, הרי כולנו מחוברים בנשמות, והוא ללא ספק חייב לקבל גם דרך נשמתי, כמו בגוף הכללי.

היכן בתוכך נמצא אותו האזור הפנוי, שאותו אני חייב למלא, בהתאם למערכת הקיימת בעולם אין סוף? – אני צריך לדאוג לזה, ביחס לכל אחד מאיתנו. אין כזו נשמה שאליה אינני מחובר ושאינני צריך למלא בתוכה את המקום שלי. אף אחד אינו יכול למלא את המקום שלי במקומי, זה תחום מיוחד, טווח ייחודי, שרק אני יכול לדאוג לו. ואני ערב לכך ומתחייב לעשות זאת, רק תאפשרו לי למלא אותם!

אינני צריך יותר דבר חוץ מזה, בדומה לאימא הדואגת לתינוקה! היא רוצה רק דבר אחד, את האפשרות  לטפל בו. תנסו להגיד לה שעליה למסור את תינוקה לידיים זרות. אפילו אם היא מלכה, היא נהנית מכך שהיא מאכילה בעצמה את תינוקה, למרות שיש לה משרתים רבים שיכולים להאכיל אותו. אך היא מקבלת מזה תענוג. כך גם אנחנו צריכים לקבל את ההשפעה לזולת כתענוג.

הודות להתחברות שלנו, זה בתוך זה, בתוך כל נשמה ישנו חלק שאותו אני חייב למלא. הנשמה שלי כוללת בתוכה 7 מיליארד חלקים, ומחוץ לה ישנן עוד 7 מיליארד נשמות, שבכל אחת מהן עליי למלא את החלק שלי (וכך כל אחד מאיתנו).

 heb-2010-05-18_rav_bs-aravut_lesson_bb_02.jpg

מתוך הנקודה שבלב שלי אני ממלא את כל החלקים שלי שבכל שאר הנשמות, וכל אחת מהן צריכה למלא את החלק שלה בתוכי. זה נקרא לבביות והתחברות הדדית של הנשמות. בכל אחד יש את שורש נשמתו, שממנו הוא פועל. וכל שאר הרצונות שבתוכי, חוץ מהשורש, הם זרים! הם נמצאים בתוכי בגלל שאני כולל בתוכי את כל השאר.

מלכתחילה אני סך הכול נקודה. אני צריך שהאחרים יתנו לי מילויים בכל הרצונות האלה ואז אני אחיה! ואני בעצמי צריך להשתמש ברצונות האלה בכדי להבין את האחר ולתקן בו את אותו החיסרון, שאותו רק אני יכול למלא.

דרך הרצונות הזרים האלה המחוברים בתוכי אני מבין את החיסרון שלך וממלא אותך מתוך הנקודה שבלב שלי. ואתה מבין אותי דרך הרצון שלי הכלול בך, וממלא בתוכי את המקום שלך מתוך הנקודה שבלב שלך. זה נקרא ערבות הדדית. אין לנו שום אפשרות אחרת לקבל מילוי! זו הדרך היחידה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "ערבות", 18.05.2010

רשומות קודמות בנושא:
פגישה עם הבורא על גשר האהבה

One comment

  1. כשכך אני מטבוננת בכל הסובב אותי אני טופסת את השלמות.

    תודה,

    אילנה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest