דף הבית / אקטואליה / הטבע נותן לנו עוד צ'אנס

הטבע נותן לנו עוד צ'אנס

הטבע נתן לנו את הווירוס מפני שבלי הווירוס אנחנו לא יכולים ליישר את עצמנו, להיות מכוונים למטרת הבריאה, לחיבור נכון בינינו, לחיבור כדי ליצור מעצמנו מערכת נכונה וטובה של בני אדם שנמצאים כ"איש אחד בלב אחד". לכן אנחנו עוברים מכות, וזו רק התחלת המכות. זה כמו אימא שאוספת את הילדים שלה מהרחובות, מהחצרות, לבית כדי להאכיל אותם, כדי לטפל בהם. זה עדיין מגיע בצורה כזאת, כמו אימא. ואם לא נשמע ונעשה שינוי, כל הדברים הקשים יגיעו.

הערה: עוד לא למדנו לקח, אז החינוך של הטבע נותן לנו את ההזדמנות הזאת שזו התרופה ועוד לא למדנו כנראה מספיק.

תגובתי: אנחנו לא מסבירים  לאנשים מאיפה זה מגיע, למה זה מגיע, איך זה צריך להגיע בצורה טובה, וכנגד זה למה  זה מגיע עכשיו בצורה רעה. ולמה אם נמשיך להתייחס כך, לפנינו אך ורק סדרת מכות נמרצות. זו חובתנו לעשות, ואני מוכן לדבר על זה כמה שצריך.

שאלה: דרך הכתיבה אנחנו מנסים להסביר כל הזמן את העניין הזה. לגבי התרופה שקיבלנו, שזו עוד הזדמנות, כאילו הטבע נותן לנו עוד צ'אנס, אפילו אם עוד לא למדנו מספיק מהווירוס, ניתן לנו עוד איזה צ'אנס, זו ההבנה מבחינה רוחנית?

תשובתי: כן. חוץ מזה קחו בחשבון כמה נצטרך לשלם עבור זה שאנחנו לא רוצים לשמוע מה שהטבע אומר לנו, וכמה שילמנו עד כה בסבל, במקרי מוות, וכמה אנחנו עוד נצטרך לשלם.

 

מתוך ישיבת כתבים, 22.12.2020

 

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest