החל עידן היחד

באתר "nrg מעריב" פורסם ראיון עם המורה הרוחני תומאס הובל מגרמניה, שאיתו נפגשתי במהלך ביקורו בישראל:

"הובל מאמין שישראל יכולה וחייבת להיות "אור לגויים" דרך הקבלה, אם נבצע את העבודה הרוחנית שהוטלה עלינו. "יש רזוננס עמוק שמחבר אותי לקבלה", הוא מסביר. "באמצעות הקבלה ניתן לעשות עבודה אישית וגלובלית".

במסגרת ביקור משפחתי שהחל בתקופת החגים ניצל הובל את ההזדמנות לסדרת מפגשים עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן, שחלקם אף צולמו ותועדו במסגרת ערוץ 66 של קבלה לעם. "זהו ביקור מאוד מיוחד", אומר הובל, "אני מרגיש שמתחיל כאן משהו מאוד גדול והמוני, גלובלי. אנחנו בתקופה שבה אחד על אחד זה נחמד, אבל הדרך של הקבוצה חזקה יותר".

הובל מאמין שנכון להיום תם עידן הלבדות והחל עידן היחד, שהוא חזק יותר ומאפשר רשת חברתית יציבה של תמיכה ונתינה ברמה הבינלאומית.

יחד עם הרב לייטמן הוא עומל בימים אלה על יצירת רשת חברתית גלובלית שמטרתה לסייע למעבר לרמה חדשה של הכרה. "המטרה היא ליצור פרספקטיבה חדשה. מצב תודעתי חדש שמדבר בלשון רבים, אנחנו, פשוט כי הגיע הזמן".

"העולם עומד בפני משברים אקולוגיים, חינוכיים ואחרים, שהם בסך הכל משברים מאוד חיוביים שזועקים לשינוי, אבל הרבה אנשים מתעקשים לשמור על הקיים ולא לשנות. הסבל נוצר כאשר אנו מנסים לשמר את המצב הקיים ולהפוך אותו להרגל. שם בדיוק מתחילה הבעיה. כשאנחנו חושבים שאנחנו יודעים הכל. המבנים שקיימים היום נשברים ולכן זה מפחיד ומאיים. כשיש סדק בקיר, אתה חושש, אבל אתה גם רואה את האור מגיע.

אנשים עושים רוחניות כתחביב, אבל אם יהיו כנים עם עצמם, הם יבינו שהם חייבים לשנות את סדרי העדיפויות שלהם. רוחניות היא דרך חיים. ויש גם סכנה הפוכה – אנשים שהולכים מאוד לעומק עם עצמם, אך לא נפתחים החוצה לעולם. הרמה החדשה שאנחנו מדברים עליה היא ללכת פנימה עמוק, אבל להישאר פתוח החוצה לעולם", מדגיש תומס הובל.

"בימינו, כשהעולם נעשה קשור בקשרים גלובליים ואינטגרליים, הולכת ומתבהרת העובדה שעתיד האנושות טמון בחיבור יחדיו, כאגודה אחת, בהתאם לעקרון הערבות ההדדית", מסביר הרב לייטמן על שיתוף הפעולה עם הובל.

"אנחנו פועלים במרץ, דרך הסניפים שלנו הפזורים בלמעלה משמונים מדינות, לחזק את הקשר ושיתוף הפעולה עם הארגונים השונים ברחבי העולם, כדוגמת הארגון של תומאס הובל, כמו גם עם ארגונים בינלאומיים כדוגמת אונסק"ו והאומות המאוחדות, לקידום החיבור והאיחוד מעל לכל ההבדלים והמחלוקות. שיתוף פעולה בינלאומי שכזה, למען האיחוד היא הדרך הנכונה ללכת בה".

ידיעות קודמות בנושא:
האיחוד הוא ההצלה של האנושות
עתידה של ישראל
הבעיות של הסדר העולמי החדש

One comment

  1. מעניין אזכור אונסק"ו מה בדיוק התרחש שם לאחרונה שמראה שיש איזו שהיא הבנה כלפי ישראל הם מבקרים אותנו ורק אותנו וכל ההרכב שלהם אנטי ישראל? הכל טוב ויפה ואולי אני טועה אבל רק נדמה או שהעולם במצב הרבה יותר גרוע, שאולי זה סימן של שינוי מהותי בעולם, אבל נראה לי שאם זה יקח עוד הרבה זמן לא ישארו מתקשרים ומטפלים ישרים והגונים, השטח פרוץ וגורם להמון נזק שעדיין הדיו לא התפרסמו, למדו מהר מאד שזה כסף קל במיוחד עם אנשים שזקוקים לתמיכה, הלואי ואתבדה, התחלתי עם קבלה לפני 23 שנים, זה היה נקי צרוף ואמיתי היום זה מדונה, שינוי לטובה, אולי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest