דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / החוש השישי העצמאי

החוש השישי העצמאי

laitman_2010-10-03_7719-1_us-70.jpg

קודם כל אנחנו חייבים להתכלל בקבוצה ולמצוא בה את הכלי העצמאי, את החוש השישי. באותו האופן היום השישי של השבוע מתעלה מעל שאר חמשת הימים ומכין אותם לקראת יום השבת. לכן, גם אנחנו חייבים להכין את כל הרגשות שלנו ומעל לאגואיזם שלהם לבנות חוש חדש, המבוסס על מסך ואור חוזר.

האדם מבטל את עצמו, מתאחד עם החברים, ובזה בונה כלי שדרכו ניתן לתפוס את המציאות. בכלי הזה הוא מגלה 613 רצונות, המבנה של הנשמה. בכלי הזה, בקשר שלו עם אדם אחר, הוא מגלה רשת ובתוכה כל מיני רצונות ויחסים הדדיים. כשאוסף ומסדר אותם, הוא פתאום רואה כיצד הם הופכים לעשר ספירות, לרצונות של הנשמה שלו. ובה, במבנה שלה הוא מתחיל לגלות אור, את הבורא, באור ישר וחוזר, באור פנימי ומקיף, בפנים ובאחור.

האדם ממשיך לפתח את הכלי הזה, את החוש הזה, להשלים אותו, להתעמק לתוכו, בעלותו במדרגות של אהבת הזולת וקשר הדדי. הכלי שלו הופך להיות מורכב יותר, משוכלל יותר, עד שהאדם מיישׂם את העיקרון של אהבת הזולת כמו את עצמו.

האהבה הזאת בונה ומעצבת את הכלי, בכך שמחברת את החלקים שלו, הודות לזה האדם מגלה כל מיני צורות קשר ומסדר אותם בהשפעה הדדית. ושם, בכלי הזה, בעשר ספירות האלה, הוא "מצייר" את דמות הבורא, את כוח ההשפעה הכללי. זוהי העבודה שלנו ואנחנו תמיד מבצעים אותה בסביבה, אשר הופכת לקבוצה ומקבלת את צורת הבורא.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 28.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
די לקחת שוחד מהאגו
מטבע שעולה ביוקר
אני וט' הספירות שלי עם אור הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest