דף הבית / אקטואליה / הוצאת "מיין קאמפף" תתמוך כלכלית בניצולי שואה

הוצאת "מיין קאמפף" תתמוך כלכלית בניצולי שואה

שאלה: המוציאים לאור של הספר "מיין קאמפף" בבוסטון הצהירו, שכל כספי הפדיון ממכירתו יועברו לקרן בוסטון העוזרת לקורבנות השואה. לאחר התייעצות עם הפדרציה היהודית של בוסטון, ההוצאה לאור הגיעה להחלטה להעביר את כל הכספים לקרן היהודית, אשר תסייע במימון הצרכים הרפואיים והסוציאליים של ניצולי השואה.

התייחסותי: הידיעה הזאת הופכת לי את הקרביים, נודפת ריח של פנאטיות יוצאת דופן. המוציאים לאור רוצים להראות שהם מפרסמים את "מיין קאמפף" לשם מטרות חינוכיות לכאורה, ואילו היהודים, כמו תמיד, מוכנים ומסכימים לקבל כסף בכל דרך. המסקנה המתבקשת היא, שהמוציאים לאור רוצים להלבין ולהצדיק את עצמם, ואפילו להראות ולהציג לכולם שהם לוקחים על עצמם אחריות כזאת שאחרים אף פעם לא לקחו, הם כביכול עושים זאת לגמרי ללא מטרות רווח, ללא תועלת לעצמם.

שאלה: איך יהודים יכולים לקבל את זה?!

תשובתי: זה כבר לא מדהים אותי, במיוחד לאחר התגובה הרגועה שלהם על המתרחש באמריקה: לתמוך באובמה, בשתי קדנציות, בעוד שבזמן כהונתו הוא הכניס לאמריקה מיליוני מוסלמים קיצוניים! בכך למעשה הם "הכינו" לעצמם את הסוף. עכשיו אותם יהודים יצביעו עבור הגברת קלינטון, ואחר כך נגד ישראל, נגד המקום היחיד שבו יוכלו להינצל בעתיד הלא רחוק. שום דבר כבר לא מפתיע אותי. נראה כי הם איבדו לגמרי את תחושת המציאות, הם חושבים שיוכלו לפטור את עצמם, כפי שפעם יהודי אירופה חשבו שיוכלו לפטור את עצמם מהיטלר. הבעיה בכך שהם אינם חושבים היכן נמצאת יציאת החירום. אין להם תחושה שהם חייבים שיהיה להם מקום מקלט, ומקום המקלט היחיד בעולם עבורם יכול להיות רק בישראל. הם לא מרגישים צורך בשטח הזה, ולכן הם כורים לעצמם בור. מפני שהתנועות החברתיות והמדיניות הבאות תהיינה נאציסטיות, אנטישמיות לחלוטין!

בזמנו, בעל הסולם רצה לעורר ולמשוך את היהודים לניהול הגורל שלהם, אך לא הצליח, מפני שאף אחד לא רצה לשמוע בקולו. כשאני מדבר על ניהול הגורל, אני לא מתכוון לדברים גבוהים ותיקונים בהנהגה העליונה, אלא רק למה שבאמת נמצא בידיהם של היהודים, אם הם ירצו בכך. אף אחד לא רצה לשמוע על כך, לא לפני מלחמת העולם השנייה ולא אחריה. היום אנחנו מדברים על כך בכל מקום, אבל עדיין לא רוצים לשמוע את דברנו. לא בעולם ולא בישראל. בפועל, היהודים מצויים ב"עיוורון" פעם נוספת.

 

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 3.7.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest