דף הבית / אקטואליה / ההצלה, בחינוך כולל 

ההצלה, בחינוך כולל 

שאלה: איך אתה רואה את הדור המתבגר שלקראת שנת 2030 יהפוך לבוגר ויבנה את ישראל החדשה?

תשובתי: אני יודע רק דבר אחד, אנחנו חייבים לחנך את העם כדי שלא יהווה אוסף מעורב של אנשים שהגיע מכל קצוות תבל, אלא באמת יהפוך לעם. לשם כך עלינו לחנך אותו ברוח של אחדות מעל לכל הבעיות, דבר שניתן להשיג רק בעזרת שיטת איחוד אינטגרלית, שנובעת מתוך חכמת הקבלה. אני לא רואה שום אפשרות אחרת! אחרת כל העמים וכל המדינות "ימחצו" אותנו! כפי שהעולם החליט וקבע לכונן מחדש את מדינת ישראל, כך הוא גם יקבל החלטה על ביטולה! ושום דבר לא יציל אותנו!

הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות, זה להתחיל לעסוק בחינוך של העם ובכך להראות דוגמה לאנושות כולה. מה גם שהחינוך צריך להיות כולל, בקנה מידה של כל המדינה. ובהמשך עלינו להעביר את שיטת האיחוד לכל האנושות. מפני שבעולם אינטגרלי, שבו הכול מחובר במערכת אחת, רק האנושות נמצאת במצב מפורד, ולכן אנחנו מהווים שתי מערכות סותרות שמובילות אותנו למלחמת עולם גרעינית. גם על כך מזהירה חכמת הקבלה. הגיע הזמן שנבין מה תלוי בעם היהודי, בחינוך שלו, במימוש המשימה ההיסטורית שלו. דווקא בזה עלינו להתחיל לעסוק, ולא בבנייה של חברה משגשגת, מפני שהיא לא תעזור לנו לשרוד.

הערה: רבים סבורים שעם ישראל שרד לאורך ההיסטוריה הודות למסורת ולתרבות שלו, כולל הדת.

התייחסותי: כל זה היה גם לפני השואה ולפני הגירוש לגלות! לכן לא כדאי להרגיע את עצמנו בכך שזה יעזור.

שאלה: זה אומר שהיהדות לא תישמר?

תשובתי: אם לא נבצע את המשימה שלנו ולא נגיע לחיבור ואיחוד, אז מ"למעלה" ייקחו מאיתנו את ההזדמנות הזאת וניאלץ להתפזר על פני כל כדור הארץ. חלק מאיתנו יושמד וחלק יתבולל בקרב עמים אחרים.

מתוך תוכנית טלוויזיה "יום עצמאות של ישראל", 30.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest