ההכנה הפנימית לכנס

Laitman_2011-12-06_1228_w.jpg

שאלה: מהי ההכנה הפנימית לכנס?

תשובתי: ההכנה הפנימית היא החשיבות לתכונת ההשפעה ככוח, כתכונה, כערך עליון. מתוך ההכנה אתה כבר יכול להמשיך ולעבד את המצבים הפרטיים השונים, הפעולות, המטרות, על מנת להגיע למטרה המשותפת ולממש את תכונת ההשפעה בחומר שלנו, בתוך הרצון לקבל.

אני מבקש מכולם לשלוח הצעות בנוגע למהלך הכנס, אנחנו נדון בהן במשך השיעורים וכך נלמד על הפעולה המשותפת שלנו ונכין את הרצון המשותף שלנו. כלומר, הכנס יהיה המימוש של מה שכולנו ביחד הכנו.

כל אחד צריך להתכונן, לא משנה באיזו נקודה בעולם הוא נמצא. לא יכול להיות שאדם יחזור מהעבודה, ולאחר שסיים את עבודות הבית, כשיישאר לו מעט זמן פנוי, הוא לפתע ייזכר שעכשיו יש כנס, ידליק את השידור ויתחיל לצפות.

לא יצא מזה שום דבר. עליו להתכונן מראש, לצפות, לתכנן מה הוא יעשה ביחד איתנו וכיצד הוא יתקדם בזכות הפעולות הללו. הפעולה עצמה לא שווה כלום, הכול תלוי בהכנה.

מתוך שיעור בנושא שאלות ותשובות על הכנס בברזיל, 09.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מתכוננים לפגישה עם האור
היסוד של הסולם הרוחני
מדידת הלבוש של האור

One comment

  1. מיכאל שטול

    עלינו להגיע לכנס בידיעה שאנחנו נהיה המפיצים של האור לעולם ובדרישה כזאת בלבד. להגיעה עם כוונה שהאור יעבור דרכינו לעולם ולא לבוא כדי לקבל משהו .אנחנו כל הזמן מגיעים בכוונות של לקבל וזה מתנגש לנו תמיד עם תכונת הבורא . הבורא לא יתן לנו כלום הוא לא משתנה לכן כדי להתחבר אליו אנו צריכים להתאמץ להיות כמוהו ולא הפוכים לו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest