דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הדרך של הקבוצה העולמית

הדרך של הקבוצה העולמית

שאלה: באיזה כיוון הולכת כל הקבוצה העולמית שלנו? כיצד לחבר בין העבודה הפנימית, האיחוד, לבין מה שמצפה לנו בכנס בנובוסיבירסק? כיצד אנחנו רואים את דרכנו העתידה?

תשובתי: אנחנו עוסקים באיחוד פנימי, כאילו אין עולם חיצון ורק אנחנו, הקבוצה העולמית לבדה, צריכים יותר ויותר להתאחד בינינו עד כדי כך שנגיע לדרגה כזו, שבתוך האיחוד הזה נתחיל להרגיש את העולם העליון, את תכונת ההשפעה, הדדיות, קשר, אהבה.

בזה יתגלה הכוח העליון, המצב העליון, הדרגה הבאה של הקיום שלנו. זו תנועה אחת פנימה לעבר האיחוד שלנו.

וקיימת תנועה אחרת – תנועה החוצה אל כל שאר האנושות. שם אנחנו כבר לא מדברים על קבלה, אלא מדברים רק על האיחוד כעל הפעולה ההכרחית, כדי להביא את כל העולם לאיזון, להידמות לטבע, לחוק הכללי של איזון והרמוניה כללית.

שתי הפעולות האלו הן כביכול הפוכות זו מזו. רבים מאיתנו מתקשים לאחד אותן בתוך עצמם. אך התנועה פנימה, התנועה האישית שלנו, המשותפת לאלה שלומדים קבלה, הרי בתוכה יש את כל מה שאנחנו לומדים מהמקורות.

ואותו החומר שאנחנו משנים במקצת, משנים את צורתו החיצונית, "מנקים" את המונחים הקבליים ומשאירים רק את המושגים של שיתוף פעולה, קשר, ערבות הדדית, אותם אנחנו מפיצים החוצה, כשאנחנו קוראים לאנשים לשים לב שהאיחוד שלנו יעמיד אותנו בהשתוות עם הטבע, וכך יסיר את כל התופעות השליליות שבחיים. בכך אנחנו רוצים למשוך את האנשים אל האיחוד, לעלייה. הרי הם לא יודעים מהי עלייה רוחנית, מהי דרגה הבאה של ההתפתחות, מדוע הטבע מחייב אותנו לכך.

שתי התנועות הללו ההפוכות זו מזו בצורה הדדית, מעוררות בתוך האדם, בתוך הקבוצות סתירות פנימיות גדולות מאוד, אי הסכמות ופירוד. האנשים אינם יודעים בוודאות כיצד לפעול, במה לעסוק באופן מעש
י: או להתעמק פנימה, או להתערבב עם התנועה החיצונית.

בהקשר הזה אנחנו מקבלים הרבה שאלות. ואף על פי שבעיקרון אנחנו עוסקים בזה כבר מזמן, אנשים רבים במקומותיהם שעוד לא כל כך נכנסו למערכת של שינוי העולם והאדם כחלק המוביל של העולם, מתחילים להכיר בזה רק עכשיו.

לכן יש בלבול גדול מאוד שצריך לשים לו סוף.

אחרת, זה מביא לאי הבנות גדולות מאוד בקבוצה, החברים לא מבינים זה את זה. אחד נמשך פנימה, האחר יותר החוצה, לפתע הקבוצות מתחלקות, מתחילות להתקטן, האנשים עוזבים, חלק מהם אינם מסכימים עם זה.

האנשים לא מבינים שבעיקרון התפקיד שלנו הוא ליצור כזה כוח, כזו הזדמנות על ידי האיחוד הפנימי שלנו, שיתגלה בנו הכוח העליון ונוכל להפיץ אותו אל אותם האנשים בעולם שנמשכים אלינו, לא בגלל שהעולם העליון והשגתו מעניינים אותם, אלא משום שהם רואים את הכורח להתאחד ממה שמציע לנו היום הטבע, הרי עבור אנשים רגילים זו קריאת הטבע.

אך אני מקווה שבהדרגה ההבנה הזאת תתיישב בכל אחד, ומי שמרגיש את עצמו עדיין מחולק בפנים, לא מכיר בתוכו את היכולת להפנים את שתי המגמות ההפוכות האלו, בכל זאת יקבל את זה, יכיר בזה, יקלוט בתוך עצמו ויתחיל לעבוד בשני הכיוונים.

אני מבין שזה לא פשוט לאדם, אך צריך להפריד בין השניים. צריך לברר לעצמך בצורה ברורה שהאיחוד הפנימי שלנו – מה שאנחנו עוסקים בו בשיעורים ובסדנאות שייך רק אלינו לקבוצה העולמית "בני ברוך", ומה שאנחנו עוסקים בו עם ה- 99% של האוכלוסייה – זו כבר לא קבלה, אלא ערבות הדדית, חינוך אינטגרלי וכו'.

מתוך השיעור הווירטואלי, 14.10.12

ידיעות קודמות בנושא:
ריקוד באורך של נצחיות
המעגלים שלי ברשת הרוחנית
הקבוצה היא שטח ניסויים לגילוי סודות הטבע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest