דף הבית / כלכלה / כסף / הגמוניה של הדולר באימפריה של הנידונים

הגמוניה של הדולר באימפריה של הנידונים

דעה: כלכלנים רבים מטילים ספק אם ארה"ב יכולה לשפר את מצב הכלכלה החולה שלה, משום שהמדינה פשטה את הרגל. אך כל עוד שהדולר יישאר המטבע העולמי, ארה"ב יכולה להמשיך לשלם את חשבונותיה, פשוט על ידי הדפסת כסף. אולם, ברגע שהעולם יפסיק לקבל את הדולר כמטבע הרזרבי העולמי, ארה"ב כבר לא תוכל לכסות את הוצאותיה.

ארה"ב מבינה זאת. היום, יותר מ-60 אחוזים מכלל המלאי של המט"ח בעולם מורכבים מדולרים של ארה"ב, וארה"ב מנסה למנוע מהמדינות האחרות לעזוב את הדולר בכל האמצעים האפשריים. זאת הסיבה לכל מעשיה. לכן, ארה"ב מתקרבת לעימות עם רוסיה וסין. הרי, המדינות האלה מבקשות לשלם בהסכמי סחר לא בדולרים, אלא במטבע המקומי. האימפריה החמושה בשקיעתה של העוצמה שלה, בניסיון נואש לדחות את קריסתה, היא המהווה את הבעיה הרצינית ביותר…

התייחסותי: יש פיתרון לארצות הברית וכן לכל העולם: לתמוך בישראל ולחייב אותה להפיץ מהר ככל האפשר את שיטת ה​​בנייה של החברה החדשה. לא משנה כמה שזה נראה חסר היגיון ומזלזל, דווקא בזה נמצאת הישועה של העולם מכל הסיכונים והאיומים הנוכחיים. ארה"ב, אמנם, פועלת על מנת להוציא את ישראל מהרשימה של מדינות העולם, וזה מקור החורבן של ארה"ב עצמה, כי דווקא מישראל צריכה לבוא חכמת הקבלה – התורה על האנושות החדשה וגילוי הבורא בעולם. וכל הבעיות הנוכחיות הן קריאה לעולם לעבור למצב חדש.

ידיעות קודמות בנושא:
ארה"ב הגיעה לקצה התהום הפיננסית
המלחמה תתפשט מהמזרח התיכון לכל העולם
הם לא צריכים שלום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest