דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הבראת פריט של המערכת הכללית

הבראת פריט של המערכת הכללית

שאלה: עכשיו כולנו יחד מתאחדים סביב חבר חולה. זה מתגלה בצורה מאוד ברורה: אלפי אנשים, גברים ונשים חושבים עליו ודואגים לו. יחד עם הביטוי החיצוני נעשית עבודה פנימית גדולה, שדומה במידה מסוימת לתפילה, כי קל לנו מאוד לחזור למחשבה הזאת…

תשובתי: על ידי הרצונות והכוונות אנחנו משפיעים על המערכת שבה אנחנו נמצאים. כל בני האדם, כל מה שקיים על פני כדור הארץ ומעבר לגבולות שלו באיזה שהן צורות אחרות, מהווים פריטים (אלמנטים) של המערכת הזאת.

לכן עכשיו אנחנו מכניסים לתוכה איתות מיוחד, שמכוון לכך, שאחד מהפריטים יחזור לקיום אנושי מינימלי ומאוזן שלו. אנחנו משפיעים על המערכת בכזאת צורה, שהיא תשפיע באופן חיובי על החבר החולה. וזהו איתות חזק מאוד. אם אנחנו נמשיך לעבוד בצורה כזאת, אנחנו נראה תוצאה מדהימה.

אנחנו לא יודעים ולא מכירים את כל המערכת, את הכוונות והתוכנית שלה, לא יודעים איזה גורל לכל אחד מאיתנו, כלומר איזה תפקיד במערכת הזאת. אבל באופן כללי אנחנו צריכים להשפיע באופן מרבי על המערכת, כדי שהחבר שלנו יהיה בשווה איתנו.

אנחנו צריכים להרגיש את הבעיות של כל השאר ולבטל אותן במלואן, כדי שלא יהיו לנו לא בעיות גשמיות ולא רוחניות, חוץ מאחת – להשיג בינינו הרמוניה מלאה, כי רק אנחנו מהווים את המפרים של ההרמוניה בכל המערכת. לכן אנחנו צריכים להזמין כזה מצב, כאשר תתגלה בה בצורה ברורה השפעתו של הכוח העליון שמפעיל אותה.

המערכת עצמה אינה יכולה לגלות בתוכה את הכוח העליון, מאחר ואנחנו מהווים את הפריט המקולקל שלה. אנחנו צריכים לעורר על עצמנו (במקרה הנתון, על החבר שלנו) כוחות חיוביים שיתקנו אותנו, יתאימו להרמוניה הכללית, ואז אנחנו נרגיש במערכת הזאת את הכוח העליון המזין, המעורר והמכוון שלה (את הבורא). ואם אנחנו נביא את כל המערכת לכך, שבה יתגלה הבורא, אז ניכנס דרכה לקשר מלא איתו.

לכן החבר שלנו מהווה פריט שמעורר אותנו כדי שאנחנו נתקשר עוד יותר בינינו, שהרצונות והדרישות שלנו לבורא, לכל המערכת יהיו משותפים, זהים, מכוונים באופן מדויק. אנחנו כביכול לומדים עליו כיצד צריכים להיות מקושרים בינינו.

אני מקווה, שבסופו של דבר אנחנו נראה אותו בריא לחלוטין, זה תלוי רק במאמצים שלנו.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 08.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
סימנים של עבודה איכותית
לחלק את המשא הכללי בין כולם
לדאוג לאחרים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest