דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / "עשיריות" / הבקשה צריכה לבוא מתוך הקבוצה

הבקשה צריכה לבוא מתוך הקבוצה

שאלה: כבר אלפי שנים מיליארדי בני אדם מבקשים מתוך הרצונות הלא מסופקים שלהם. היכן התשובות ומה מעשי בבקשה לְבורא לא ידוע?

תשובתי: ראשית, הם מבקשים באופן אגואיסטי, ואילו אנחנו מנסים להגיע לבקשות לאלטרואיזם, לתכונת השפעה ואהבה, שהם העיקר. שנית, כדי לבקש באמת בצורה נכונה אנחנו משתדלים להעביר את הבקשה דרך עשירייה, כדי שהיא תהיה זהה לכולם, מקובצת, מתואמת עם כולם. מתוך המניין (העשירייה) כל עשרת האנשים פונים בבקשה אחת לבורא. עשירייה מהווה יחידה רוחנית אחת, ואילו אתה לא מהווה יחידה רוחנית. אם אתה לא מבקש מתוך העשירייה, הבורא לא מרגיש אותך.

הרבה פעמים אתם שואלים: ואם אבקש עבור הקרובים שלי? תבקש, בסופו של דבר תיווכח שכך נוהג כל העולם, אבל לא קורה דבר. הבקשה צריכה לנבוע מתוך קבוצה קבלית שמבינה בבירור שהמערכת בה אנחנו נמצאים נבראה בכוונה כאגואיסטית, כדי שנבקש רק על התיקון שלנו ונעלה בצורה נכונה את הבקשה הזאת.

שאלה: האם החברים בעשירייה צריכים לשמוע את המילים שלי, לדעת עליהן, או שזה המצב הפנימי שלי, כאשר אני מתוך האיחוד פונה עבורם לבורא?

תשובתי: הם לא חייבים לשמוע את המילים שלך. אבל בעיקרון, אם אתה מבקש אז הכי טוב לפנות לבורא עם בקשות שדנו עליהן בעשירייה. לא ברגע נתון, אלא בכלל, כאשר העשירייה מסכימה וגם רוצה להשתתף בהעלאתו של הרצון הזה לבורא.

מתוך שיעור וירטואלי, 4.11.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest