דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הביתה, אל השורש הרוחני שלי

הביתה, אל השורש הרוחני שלי

שאלה: למה ישנם חברים שיכולים להגיע לכנס ויש כאלה שלא?

תשובתי: אנחנו לומדים את כל מה שדרוש לנו על מנת להיכנס לעולם הרוחני.

כאשר ניכּנס לתוך התחושה הזאת, נתחיל ללמוד כבר דרגות אחרות לגמרי של השגת הבריאה. אנחנו כבר נימָצא בעולם העליון, כמו בטיול.

ואז נוכל להבין מאיפה בא כל אחד מאיתנו: הנה, זה הבית הרוחני שלך, זה המקור שלך, זה שלי, זה שלו. אנחנו נבין עד כמה אנחנו שונים, ובאותו הזמן, למה מכל האנושות דווקא אנחנו צריכים להתחבר בכלי הכללי הזה, שמהווה את הנציג של כל האנושות. דווקא מפני שהוא כל כך שונה ויחד עם זאת מחובר בצורה אינטגרלית, בזכות היגיעה שלנו – יכולים להידבק אליו כל שאר בני האדם שבעולם.

היום אנחנו עדיין לא מבינים מאיפה מגיע כל אחד מאיתנו, מאיזה שורש רוחני, למה אנחנו מתחברים בצורה כזאת, למה אנחנו קיימים בצורה כזאת: גברים, נשים, עם אופי שונה ותכונות שונות. למה הגורל זורק אדם אחד לאיזשהו צפון מרוחק ואת השני למרכז העולם התרבותי וכן הלאה.

לאחר מכן האדם יבין, עד כמה כל זה היה נחוץ לו. הוא יראה שכל התכונות שלו, המוצא שלו, הריחוק או הקירוב שלו לאחרים – כל זה, עד לאלמנטים הקטנים ביותר של גופו הגשמי והרוחני, נובע מהשורש הרוחני העליון. ולכן לאף אחד לא יהיו שאלות כמו: למה הוא נברא כך או אחרת. הוא יראה שהוא ממוקם בתוך התנאים האופטימליים ביותר, שמאפשרים לו להשיג את התיקון שלו, כולל הגעתו או השתתפותו בכנס בקבוצות מקומיות כלשהן מחוסר אפשרות אחרת.

אנחנו צריכים להבין שהכול נובע מהצורך של התיקון הכללי שלנו.

לכן, שכל אחד ישקיע מקסימום מאמצים באותו המקום ובאותו המצב שבו הבורא מיקם אותו. אם נעשה את המאמצים האלה, אז כל אחד בהכרח יקבל את המילוי המוחלט לנשמתו. לא יישארו לו שום שאלות, שום חללים שלא מולאו בתוך הרצונות, באפשרויות להרגיש את העולם העליון.

מתוך השיעור הווירטואלי, 27.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המערכת הראויה לעלייה
עיקרון השוויון
השורש של נשמתי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest