דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האש המטהרת של האהבה

האש המטהרת של האהבה

מתוך הכנס בגאורגיה

הבורא לא ישאיר אותנו במנוחה, מפני שאנחנו צריכים להפוך להיות כל כך חזקים, כדי למשוך אחרינו את כל האנושות. אתם מתארים לעצמכם איזו הכנה אנחנו צריכים לעבור.

לכן העיקר זה, לחרוק שיניים, ואף על פי שמצד הבורא יהיו ניסיונות להפריד בינינו בכל צורה אפשרית, לתת לנו לזה כל מיני סיבות (ועוד כאלה סיבות חכמות והגיוניות, שצריך לא כך אלא אחרת), אבל אם זה נגד החיבור, אז מייד להיפטר מהן! כל מיני תוכניות שנראות לנו הכי ריאליות וטובות, אם הן קורעות את הקבוצה לגזרים, צריך פשוט לא להתחשב בהן, להפנות אליהן את הגב. כך מסודרת בכוונה ההכשרה שלנו, מאחר והכול מסתכם בחיבור ואיחוד ולא יותר מזה.

לכן אפילו לא כדאי לשמוע לשום הצעות אחרות, אלא רק לבדוק, האם זה מוביל לחיבור הקבוצה או לא. לא צריכים להיות שום בירורים. צריכה להיות התכווצות עוד יותר חזקה, ריכוז עוד יותר גדול, כזה חיבור, שבתוך ההתכווצות הזאת תתלקח אש. כאשר האש הזאת תתלקח, אז היא תחבר ביניהם את כל הלבבות, את כל הרצונות לרצון אחד כללי משותף.

זו מה שנקראת "אש האהבה" ששורפת את כל הטומאה, את כל הפסולת וכל הסייגים. ונשאר רק הדבר הכי טהור, שנמצא בתוך ליבו של כל אחד. אנחנו אפילו לא יודעים מה זה, אבל זה נשאר רק מאש האהבה.

והאש הזאת היא נורא מפחידה ונורא נוקשה. אם אתה עובר דרכה, אז אתה יוצא לדרגה שנוצר בך רצון אחד ויחיד, ובתוכו הקבוצה מגלה את הבורא.

מתוך דברים שנאמרו בסעודה בזמן הנסיעה בגאורגיה, 07.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אל תבזבזו את הזמן לשווא
מריבות או חיבור?
מבט על הקבוצה באור האהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest