דף הבית / הכול על הקורונה / האנושות תגלה שהיא התבגרה

האנושות תגלה שהיא התבגרה

מה התהליך שיעבור האדם הפרטי כשהאוכלוסייה תהיה מחוסנת, כשהאוכלוסייה תהיה בריאה, ולכאורה אפשר יהיה לפתוח הכול וכולם ייצאו לכל מקום? מה עבר על האדם מבחינה פסיכולוגית בתקופת הקורונה, מה השתנה בו, אלו תובנות עתידות להתעורר בו ובכלל מה יקרה פה?

תשובתי: כשנהיה בריאים ונוכל לנסוע לכל מקום ולעשות מה שבא לנו, אחרי שננסה כל מה שרק אפשר, נגלה שאנחנו מתחילים כבר שלב אחר בהתפתחות האנושית. נגלה שאנחנו כבר לא כל כך רצים ונמשכים לאותם בילויים ומילויים שהיו קודם, ואנחנו לא אותם "אנחנו" שהיינו לפני התפרצות הקורונה.

וכאן באמת עולה השאלה, "מה יקרה?". אני חושב שהאנושות תגלה שהיא התבגרה. שהיא לא עוסקת רק בלהרוויח ולבזבז כסף בכל מיני צורות, שזה היה בעצם העיסוק העיקרי שלה אנחנו איבדנו את התיאבון, את הרצון לאותם בילויים, לאותם מילויים, לאותם טיולים. התבגרנו, ולכן כולם יסתכלו על מה שהיה קודם כמו על ילדים שהיו בהתפרצות של בילויים, אבל זה עבר.

אני חושב שהתקופה של הווירוס קידמה אותנו ביחס לחיים, יחס רציני יותר. לא נוכל למלא את אותם האצטדיונים, המסעדות ובתי הקפה בכל ערב וערב, כדי לשבת ולהתפלפל. אנחנו נרגיש חדשים, כאילו אני לא יכול למלא את עצמי החדש באותם מילויים כמו קודם. כך אנחנו מרגישים בחיים, כל פעם שאנחנו משתנים, אנחנו לא חוזרים לאותו מצב שהיה קודם. אנחנו גם נגלה שאנחנו לא צריכים את כל אותם הקניונים ובתי המסחר גדולים. אנחנו נתייחס קצת אחרת לחיים. אני מקווה שזה יתגלה כשנתחיל לקבל את החיסון.

 

מתוך ישיבת כתבים, 17.12.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest