דף הבית / אקטואליה / האמצעי הנכון למאבק בחרם

האמצעי הנכון למאבק בחרם

אני בטוח שכל היגיעה שלנו בהפצה, עם התנאים של האיום החיצוני שכל הזמן הולך וגדל, תביא לכך שעם ישראל ירצה לדעת מה הטבע דורש ממנו ולמה כל העולם מכוון בכזאת צורה שלילית נגד היהודים.

לאנשים יהיה חשוב לא סתם לברוח ולהיפטר מהבעיות, אלא לדעת את הסיבה להן. אבל רק חכמת הקבלה יכולה להסביר את הסיבה לכל הרע, והיא יכולה לתת את האמצעי לתיקון שלו. אין שיטה אחרת להתגבר על הרע, חוץ מחיבור ואיחוד של עם ישראל מבפנים. והאדם צריך לא סתם לשמוע זאת, אלא גם להרגיש זאת בלב. צריך להביא את הידיעה הזאת לכל אחד ולעם כולו, כך שמחברים את כולם יחד. ואז יסתיימו כל החרמות והסנקציות נגד ישראל. אחרת, כל העולם יתעסק רק בזה.

אי אפשר יהיה להבין, למה כולם נטפלים אלינו ומתעסקים בנו, למרות שיש כל כך הרבה בעיות אחרות: ביפן, בסין, עימותים בין הודו ופקיסטן, בין רוסיה ואוקראינה, אירופה שמתפרקת ולא מסוגלת להחזיק את השוק האירופאי המשותף, משבר נוראי באמריקה. כל העולם יהיה במשבר, אבל יחד עם זאת, כולם יתעסקו בישראל ויאשימו אותו: אספות וועידות אין-סופיות, כנסים בכל העולם רק בשאלת ישראל, כאילו שזו הבעיה הכי גדולה עבור כולם.

ובאמת, הכוחות העליונים וההשגחה העליונה מכוונים בצורה כזאת את כל אומות העולם נגד ישראל, שעוד מעט הם לא יתנו לנו לנשום. זה כבר לא יהיה סתם חרם, אלא מצור אמיתי ממש. וכנגד זה אפשר יהיה להעמיד רק את החיבור והאיחוד שלנו. וברגע שעם ישראל יתחבר ויתאחד, הכול פתאום יירגע. ברגע שנפסיק ונפר את החיבור, מיד יחזרו כל הבעיות. כך העם שלנו יתקדם, כל הזמן בעליות וירידות ממדרגה למדרגה, עד שנשיג את התיקון.

התהליך הזה מתואר בספרי הנביאים בשפת מרומזת, כמלחמות שבהם מנצח פעם צד זה ופעם צד אחר. אבל בסופו של דבר, התוצאה תלויה רק בחיבור של העם היהודי בארץ ישראל, שיגרום לשינוי בכל העולם. הודות לו, תחילה עם ישראל ואחריו כל העולם, יתקרבו לכוח העליון. כל זה יתפתח ויקרה בצורה ממש גלויה לנגד עינינו. לכן כל כך חשוב להפיץ את שיטת התיקון בקרב היהודים באמריקה, בכל העולם ובעיקר בישראל. כל אחד חייב לדעת למה ואיך הכול מתרחש.

העבודה העיקרית תתנהל בישראל, כדי לחבר ולאחד את העם ולהסביר לו את התפקיד המיוחד שלו. חיבור זו התרופה לכל הבעיות בישראל ובעולם כולו. הצרה היחידה שלנו היא שאנחנו רחוקים מהבורא, מהכוח העליון שברא אותנו. ועל ידי החיבור אנחנו מתקרבים אליו, לכן כל מה שיש בידך ובכוחך לעשות, עשה!

מתוך שיעור על עיתון "האומה", 10.6.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest