דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האם ישנן נשים שעברו מחסום?

האם ישנן נשים שעברו מחסום?

שאלה: האם נשים יכולות לעבור מחסום?

תשובתי: אין שום ספק בכך! לאורכה של ההיסטוריה שלנו מספר רב של נשים היו בהשגה רוחנית. אמהות ונביאות, נשים אלו חיו בינינו עד הדורות האחרונים, ונקווה שבדור שלנו נחדש זאת.

שאלה: האם הנביאות היו מקובלות?

תשובתי: נביא הוא מי שמדבר עם הבורא והבורא מתגלה בעזרת חכמת הקבלה. אם אינך מקובל, אינך יכול להיות נביא, אינך יכול להגיע לדרגת "אבות".

כל הנשים שעליהן קוראים בתורה היו בהשגה רוחנית ובהרגשת הבורא. לדוגמא: בתיה, בתו של הבורא (בת-יה). מצד אחד היא בת של פרעה ומהצד השני היא גידלה את משה. מאיפה יש נשים צדקניות כאלה שגידלו גברים כאלה? למרות שנדמה לנו שהכול מתרחש הודות לגברים, ההיסטוריה מתפתחת בעזרת נשים. בחכמת הקבלה אנחנו לומדים שהקשר בין המדרגות, בין מצב קודם למצב הבא, מתממש דרך הנוקבא – המלכות של פרצוף בכל מדרגה.

לכן, החלק הנשי מוליד את המצב הבא. קשר בין חלקי הנוקבא עובר דרך החלק הזכרי. זה הפוך למה שקורה בעולם שלנו.

שאלה: כיצד נשים עוברות מחסום? האם זה קורה כמו לגברים או בשיטה שונה? הגברים מתחברים בקבוצה, באהבת חברים, ולנשים זה לא שייך.

תשובתי: נשים זוכות בערבות שהגברים השיגו וזוכות גם בכוח המסך. חיבור ביניהן אינו יכול להיות כמו חיבור בין הגברים כיוון שכל אחת מהן פועלת בנפרד. יש להן שיטת חיבור שונה, חיבור דרך הגברים.

יוצא, שהחלק הגברי אינו יכול להשיג קשר בין המדרגות ללא החלק הנשי, והחלק הנשי אינו יכול להתחבר ללא עזרת גברים. לכן הבורא נמצא דווקא בין שני החלקים: הזכר והנקבה. אחרת לא נוכל לגלות אותו.

משה הוציא ממצרים 600,000 גברים בגילאים 20-60 וכל השאר היו זקנים, נשים וילדים שמספרם פי חמש ממספר הגברים שבלעדיהם בלתי אפשרי להתקדם. לכן חכמת הקבלה מביאה תיקון למשפחה ומבטיחה דווקא לאישה עתיד טוב.

מתוך התוכנית "קבלה למתחיל", 14.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
"ברית מילה" עבור כולם
בשליטת החיסרון
הכל הודות לנשים…

One comment

  1. 1. האם הגבר משיג את החיבור אם הוא מבקש מהאור להיות באהבת חינם , ומקבל את הכוח לחיבור מהאור ?
    והאישה גם היא חייבת לבקש שהיא תהיה באהבת חינם, וגם היא מקבלת זאת מהאור, רק שהאור שהיא מקבלת עובר קודם כל דרך החיבור שמשיגים הגברים ?
    האם זה נכון ?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest