דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / האם העולם מהופנט על ידי הסמלים הקבליסטים?

האם העולם מהופנט על ידי הסמלים הקבליסטים?

דעתו של פרופ' ולנטין קטסונוב, ד"ר בכלכלה, מתוך ראיון ל"הקו הרוסי הלאומי": "כיום גדלה ההתעניינות בסוכנויות הדירוג ובדירוגים עצמם, אך הסוכנויות האלה קיימות מזמן, ושלוש הסוכנויות: Standard & Poor's, Moody's, Fitch שולטות כמונופול בשוק שירותי הדירוג במשך עשרות שנים. הן מנצחות בשווקים הללו. הייתי אומר, הן מנצחות בעולם כולו.

מדברים אצלנו המון על המערכות ש"מאחורי הקלעים" (למשל, ועידת השלושה, מועדון בילדרברג), אך כמעט דבר לא נאמר על כלי השליטה שנמצאים בידי המערכות הללו ש"מאחורי הקלעים". מבחינתי, סוכנויות הדירוג הינן הכלי החשוב ביותר לא רק לניהול השווקים והתעשרותם של אנשים מסוימים, אלא גם לניהול התהליכים הפוליטיים. שלוש הסוכנויות הללו מהוות מעין הסכם של קרטל שלפיו הן מחלקות את תחומי ההשפעה.

העולם נשלט על ידי הקבליסטים. צריך לקחת בחשבון באיזו תפיסת עולם נאחזות המערכות ש"מאחורי הקלעים". הן מתבססות על הקבליסטיקה. הקבליסטיקה היא סוג של פילוסופיה פגאנית, שמתכוונת לשלוט על העולם באמצעות סמלים וסימנים. אנחנו מתמקדים על הצד הפיננסי, הטכני, אבל צריך להבין את הדברים הללו מבחינה דתית.

הניהול הזה מתבצע לא רק באמצעות סוכנויות הדירוג, אלא גם באמצעות מערכת האשראי הבנקאית. השווקים הפיננסיים, הבורסה שמנהלת את המכרזים – גם הם סוג של סמלים קבליים. סוכנויות הדירוג הינן כלי אפקטיבי ואופרטיבי יותר מהבנקים.

הסמלים שבהם נעשה שימוש, למשל AAA, הינם קבליסטיקה טהורה. העולם מהופנט על ידי הסמלים הקבליסטיים. הדבר מהווה ביטוי לכך שהחברה מאבדת את שורשיה הנוצריים ושוקעת בפגאניות, אם לא באנטי-נצרות".

התייחסותי: אין גבול לבורותם של הדוקטורים למיניהם בכל הנוגע לקבלה. אותו מדען שמומחה בכלכלה אינו קולט שהמומחיות שלו מוגבלת לתחום מסוים בלבד, ומעז להכניס את עצמו לתוך תחומי המדע האחרים.

לפנינו דוגמא בולטת שמראה כיצד הפנאטיות הדתית גורמת לאדם להתפלפל על דברים שהוא מעולם אפילו לא קרא עליהם במקורות, וכל "ההשכלה הקבלית" שלו מגיעה מ"אוניברסיטה" של פאבים: " פעם החבר'ה אמרו לי בפאב…". הדבר מעורר תמיהה אמיתית: איזה מין דוקטור ופרופסור לכלכלה הוא, אם כך הוא מתפלפל גם על הכלכלה

ידיעות קודמות בנושא:
התגלתה הרשת הקפיטליסטית שמנהלת את העולם
עדיין לא ידוע לחכמים שלנו …
ההבדל בין הקבלה לבין שיטות אחרות

One comment

  1. הרב מיכאל היקר חייב אני לציין שהנני נהנה לבקר באתרך ולקרוא את הפנינים יקרות מפז אשר מפיץ אתה לנו באהבה.
    נקודה שמאוד חשובה הינה השפעות תורת הנסתר ושימושה.יכול להיות שהפרופסור הנ"ל אינו התבטא היטב וגם השכלתו רחוקה ממנו בתחום הקבלה אך יחד עם זאת אם תחקור את הנושא לעומק תגלה שימוש של באור ע"י אישים בכירים במהלך המאתיים שנה (אולי קצת יותר).נשיאים מכהנים,ראשי תאגידים,שרים בממשלות ועוד בני אדם בעלי השפעה עצומה חברו יחד לאירגוני הבונים החופשיים שלטו ושולטים בתקשורת,כמו בארצות הברית,בקביעת מדיניות ובהשפעה על העולם.בני אדם אשר כרתו בריתה סודית ומשתמשים בכוח בדומה לכוח הקבליסתי.זו עובדה והייתי מאוד מעוניין לישמוע את דעתך היקרה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest