דף הבית / הכול על הקורונה / האם בני אדם הם נגיף?

האם בני אדם הם נגיף?

הערה: בני אדם, הם נגיף. כך סבורה אחת מהתנועות המעטות להצלת הטבע, להצלת האקולוגיה, שנקראת "אקו פשיזם". "התחממות גלובלית מאיימת על האנושות. כלכלה תעשייתית משמידה רבגוניות של המינים. לתאגידים יש יותר מדי שליטה. אנשים עניים צריכים להתכונן למלחמת גזעים"

זו הסיסמא שנושאת התנועה. הם סבורים, שצריך לבודד את בני האדם מהטבע, ורצוי שנגיפים כמו נגיף הקורונה ושאר המגפות, ישמידו חלק מבני האדם ויישאר אותו חלק שיוכל להתפתח באופן פעיל, לתמוך בטבע, באקולוגיה, בצריכה הגיונית.

תגובתי: אינני סבור שיש להקדיש תשומת לב לתנועות מסוג זה. בני אדם הם נגיף? כן, בני האדם במצבם הנוכחי מהווים כוח שלילי, אגואיסטי של הטבע. הכוח הזה תמיד היה אצלם, אבל היום הוא התפתח עד למצב שהם עצמם לא יכולים לסבול אותו. לכן המצב הגיע כבר לשלב יחסית טוב, מה שנקרא בחכמת הקבלה שלב הכרת הרע של הטבע שלהם. לכן בתוך החברה האנושית מופיעות כל מיני תנועות שמנוגדות לטבע שלהם. אני מכבד את האנושות על כך שהיא מנהלת חיפוש, מה בכל זאת עלינו לעשות עם עצמנו. אנחנו מזיקים, רעים, אנחנו כאלה נוראיים, אבל לאן אנחנו יכולים לפנות, מה עלינו לעשות עם עצמנו?

עלינו להגיע למסקנה רצינית וריאלית, שאכן מכל מי שקיים על פני כדור הארץ, אנחנו המזיקים היחידים. לא מפני שאנחנו אוכלים את הטבע הדומם, הצומח והחי, אלא בגלל מה שאנחנו עושים עם עצמנו. קודם כל, בכך שאנחנו משמידים את הטבע הדומם, הצומח והחי, אנחנו גורמים נזק עצום לסביבה, ובו-זמנית אנחנו גורמים נזק עצום לעצמנו, מפני שאנחנו אוכלים את עצמנו מבפנים.

האדם, הוא היצור היחיד שבבעלותו אנרגיה שלילית, תכונה שלילית שנקראת "אגואיזם" שמוכן להמית הכול. לא לתועלת עצמו, אלא רק כדי ששום דבר אחר לא יתקיים לידו. האדם רוצה לראות את עצמו כיחיד במרכז העולם ומבחינתו שאחרים בכלל לא יתקיימו בעולם הזה.

שאלה: דיברת על חיפוש שאותו האדם מבצע, חיפוש אחר מוצא, חיפוש אחר פתרון למצב שנוצר ובכלל כדי לשנות את הפרדיגמות של כל החיים של כל האנושות. איך עליו למצוא את שורש הרע, כדי לעקור אותו משורשו ולהתחיל בתנועה חדשה?

תשובתי: האדם לא יכול למצוא את זה. אפילו אם ייראה באיזה אופן ניתן לשנות משהו, אין לו את הכוחות לעשות זאת. הוא זקוק ליישום מדויק של תוכנית הטבע איך לשנות את עצמו. וזה נמצא דווקא בחכמת הקבלה. שם כתוב, באיזה אופן בני אדם צריכים להתאחד ביניהם, כדי להפיק מהטבע את הכוח החיובי שמאחד אותם, ובעזרת האיחוד להעביר את הכוח הזה דרכו לסביבה כולה. עלינו לשנות את הטבע שלנו לטבע הפוך, במקום אגואיסטים להיות אלטרואיסטים. שינוי נכון של טבע האדם לטוב מוחלט, לאהבה לזולת, צריך להיות בבסיס האתיקה האנושית ולגבור על הכול.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 01.07.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest