דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / האם אפשר לנצל את המוח ב – 100%?

האם אפשר לנצל את המוח ב – 100%?

שאלה: על פי נתונים מדעיים אנחנו מנצלים בסך הכול 3-5% מפוטנציאל המוח שלנו, האם מקובל מנצל 100% מהמוח?

תשובתי: לא, המוח שלנו ינוצל באחוז גדול יותר, רק כאשר נהפוך להיות מקושרים הדדית בצורה אינטגרלית. על כל אחד מאיתנו להיכנס למערכת שבה, פרט לו, יימצאו מיליארדי חלקיקים, שגם הם בעלי רצון ושׂכל. כולנו צריכים להתחבר בעזרת האור העליון, רק אז האדם יזדקק לשטח גדול יותר של המוח. כאשר אנחנו מתחברים זה לזה על ידי הרצונות והשׂכל שלנו, המוח שלנו עובד כמודם. כיום יש לנו רק רצונות בהמיים נטו ומימוש שלהם.

שאלה: כדי לשרת את רצונותיהם של מיליארדי בני אדם, האדם יצטרך להפעיל את המוח ב -97% נוספים?

תשובתי: העניין לא במיליארדי בני אדם, יש לברר אינטגרל פשוט מאוד: לאחד אני יכול לתת רק דרך משהו מסוים לאחר דרך משהו אחר, להוא כך ולאחר כך וכולי. כלומר האדם מתחיל להתחבר ולהתכלל בשרשרת אין סופית, שצריכה להיות מקושרת אליו, והוא אליה, בכך שהוא כל הזמן מחשב את כל האפשרויות. את זה אי אפשר לממש בצורה ליניארית, אלא רק בצורה רוחנית! אבל, החישוב אינו מתממש בשׂכל שלנו, השׂכל מתלבש על הרצון וממנו יוצאת שרשרת אלמנטרית, אינטגרלית, מקושרת הדדית ואין סופית.

אנחנו לומדים בחכמת הקבלה דווקא על כך, על הקשרים בין הפרצופים, בין העולמות, שבהם כל חלקיק שמתרחש בו שינוי, מעורר שינוי בכל המערכת. כל שינוי מעורר ממש זעזוע של המערכת כולה. לכן, נדרשים רגשות ושׂכל גדולים מאוד עבור כל החישובים, והרגשות, כדי להבין כיצד הם זורמים בהרמוניה נצחית ואין סופית.

מקובל רואה באיזה אופן כל החלקיקים של הרצון הכללי מסתדרים ומתמיינים מחדש כל הזמן ובצורה הדרגתית, בדומה לים שזורם ממקום למקום במיליארדי טיפות, והכול מורגש יחד, זה נקרא זוהר השכינה.

מתוך שיעור וירטואלי, 21.8.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest