דף הבית / משבר עולמי / האיחוד הוא ההצלה של האנושות

האיחוד הוא ההצלה של האנושות

דעתו של פרופ' ויאצ'סלב איוואנוב – בלשן, מנהל מכון התרבות העולמי באוניברסיטה הממלכתית של מוסקבה על שם מיכאיל לומונוסוב, מנהל בית הספר האנתרופולוגי באוניברסיטה הממלכתית ההומניטארית ברוסיה: "אני בעד ממשלה עולמית. הוזמנתי לאו"ם בתור אחד המומחים. קראנו לעצמנו "האגודה הבינלאומית 'טריגלב'".

האגודה כוללת אנשים ממדינות שונות, ביניהם יש פרופסורים, מדינאים, מומחים מהתחומים הטכניים. אנחנו מנסים לשכנע את האחרים בכך שהאיחוד הוא הכרחי. לא מדובר על יצירת ממשלה עולמית במובן המילולי, אבל אנחנו זקוקים לאיחוד עולמי על מנת לפתור יחד את הבעיות העיקריות.

אני סבור כי האנושות מתפתחת על פי חוקים הגיוניים וברורים. לכן, אנחנו בכל מקרה נמשיך להתקדם לקראת האיחוד האמיתי, וכל הסכסוכים הנוראיים שפקדו את העולם הם זניחים לעומת המשימות העיקריות האלה. המשימות הללו הן המשימות של כל אחד ואחד, כיוון שכולנו עלולים ליפול ולהיכחד. כדי לא למות, חייבים ליצור סוג של מנגנון פועל משותף כלשהו.

אני חושב שזה יקרה בעשורים הקרובים. אין דרך להימנע מזה. שאר האלטרנטיבות הן איומות. הצלת האנושות – זו המשימה העיקרית. ובכל זאת, אני חושב שלאחר שהיקום השקיע כל כך הרבה כוחות כדי לברוא אותנו, זה מאוד לא סביר שהוא ייתן לנו להשמיד את עצמנו".

ידיעות קודמות בנושא:
דעות על טבע המשבר והעתיד שלנו
הבעיות של הסדר העולמי החדש
יש מוצא אחד: חיבור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest