דף הבית / אקטואליה / האיחוד האירופי ומדיניות של התקרבות

האיחוד האירופי ומדיניות של התקרבות

שאלה: השנה יתקיימו בחירות לפרלמנט של האיחוד האירופי. אם היית יושב ראש האיחוד האירופי, ממה היית מתחיל?

תשובתי: הייתי מפזר את האיחוד האירופי, כל עוד המצב לא גרוע יותר. יכול להיות, שאני מביט רחוק מדי, אבל בעיקרון אנחנו מתקדמים להיווכח שאסיפת רשעים זו פעולה רעה מאוד, כך גם נאמר: "כנוס לרשעים, רע להם ורע לעולם". לכן הייתי מייעץ לאיחוד האירופי להתפזר מרצונם כמה שיותר מהר, אחרת יתרחשו דברים לא טובים. זה לא שאנגליה בהיותה מדינה על אי עם פסיכולוגיה ייחודית משלה, הייתה חברה באיחוד האירופאי באופן חלקי ועכשיו יוצאת מתוכו. לכל יתר החברים באיחוד האירופי יהיה הרבה יותר קשה להתנתק זה מזה.

ערב הבחירות, הייתי מייעץ להם לחשוב בכובד ראש על כך. חלפו בסך הכול 20 שנה מההתארגנות של האיחוד האירופאי. אבל זה בהחלט מספיק על מנת שניווכח שהאיחוד לא עובד. הם רק מכניסים את עצמם לבעיות גדולות יותר. אלה לא רק בעיות עם המהגרים, אלא החשיבה כולה של האיחוד האירופי לא נכונה! צריך לחבר לא את הבנקים, המפעלים והחנויות, אלא את בני האדם. זה לא קורה. להיפך, הם הכניסו לתוכם מהגרים שהחדירו יותר פירוד, שנאה, פחד וטרור. המדיניות של האיחוד האירופי אינה תואמת לחלוטין להתקרבות ביניהם. לכן עדיף להם להתחיל כמה שיותר מהר ב"Brexit" כולל.

הערה: אתה כל הזמן קורא לאיחוד ופתאום עכשיו אתה אומר שעליהם להתפזר.

תשובתי: התקרבות בין בני אדם שלגמרי לא מוכנים לזה זה לא איחוד. צריך להכין אותם לזה במשך זמן רב! קרל מרקס כתב בכתביו על היווצרות של חברה קומוניסטית, שתמיכה הדדית, שותפות באמצעי ייצור וכדומה אפשריים רק כאשר החברה הוכנה לכך מראש והאנשים מבינים שאין מוצא אחר, שעליהם לעבוד מעל לאגו שלהם, אחרת לא יוכלו להתקיים.

לכן, עלינו לעבוד על עצמנו עוד הרבה. וודאי, איך שלא יהיה, האיחוד האירופי ימשיך להתקיים בינתיים, אבל נקווה, שההתפרקות שלו לא תהייה עקובה מדם, מפני שגם אפשרות כזו לא נשללת. שלא יקרה חלילה מצב שאירופה שכבר פעמיים החלה במלחמת עולם, תתחיל במלחמת עולם שלישית.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 13.01.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest