דף הבית / משבר עולמי / האיחוד האירופאי בדרך הייסורים אל האושר

האיחוד האירופאי בדרך הייסורים אל האושר

ידיעה חדשותית: "התוכנית שמושמעת על ידי שר הכלכלה הצרפתי, עמנואל מקרון, זעזעה את הפוליטיקאים של האיחוד האירופי: הברית המוניטֵרית צריכה לעבור רפורמה לכיוון של סולידריות פיננסית, המדינות העשירות צריכות לממן את העניות, וזוהי הדרך היחידה להצלת איחוד האירו.

אם המדינות החברות לא יהיו מוכנות להעברות פיננסיות בברית המוניטרית, אנחנו יכולים לשכוח מהיורו ומהאיחוד האירופי. ההעברות צריכות להתממש ולהתבצע במסגרות של תקציב יחיד של איחוד האירו, שביצועו יהיה מתואם מבריסל. הוא מתנגד בכל תוקף לפוליטיקה פיננסית "אורתודוקסית" של ברלין".

אני שומע שישנם קולות הקוראים ליתר סולידריות ושוויון, אבל זה כבר לא יעזור, הטבע מפעיל את התוכנית ללימוד בני האדם את החוקים שלו על ידי מכות (דרך ייסורים). הזמן ללימוד חוקי הטבע באופן רך (בדרך תורה), על ידי לימוד חכמת הקבלה, הולך ואוזל. על ידי השאיפה להבין את מחשבת הטבע, אנחנו לומדים איך לבצע אותה בצורה נכונה, מבלי לטעות, על ידי ההוראות הטובות של המקובלים. מפני שאיננו יכולים להבין בעצמנו כיצד בנוי הטבע האינטגרלי. הסיבה היא שאנחנו "נאספנו" בינינו לחברה אנושית, על ידי עיקרון אגואיסטי הפוך, ולכן איננו מסוגלים להבין את האיחוד (האיסוף) האלטרואיסטי. ואילו הקהילה העולמית שלנו הופכת בהדרגה, תחת השפעתם של הכוחות הנסתרים של הטבע, ליותר אינטגרלית, מאוחדת. באופן כזה אנחנו הופכים להיות לכאלה שלא מבינים את העולם שבתוכו מצאנו את עצמנו, כאלה שלא יודעים להתמצא בו בצורה נכונה…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest