דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האידיאולוגיות נלחמות, לא הטנקים

האידיאולוגיות נלחמות, לא הטנקים

כל יום חדש זו מדרגה חדשה של ההתפתחות שלנו, הימים לא עוברים סתם אחד אחרי השני. אנחנו רואים באיזו מהירות משתנים המצבים בזמננו, כל העולם משתנה.

יתכן שהאנשים עדיין אינם מבינים את זה ולא שמים לב, אך בעולם מתרחשים שינויים עצומים: ההנהגה משתנה ועוברת מידי השליטים לידי העמים.

השלטון, ומבני כוח אחרים, מנסים לשלוט באמצעי התקשורת ההמוניים שהפכו לערוצי קשר בינלאומיים, אך הכוח העליון פועל דרך העם כדי שמכאן ואילך בעצמו יגדיר את מצבו, את החלטותיו, דעותיו ואת כל התקנון.

העולם של היום עובר שינויים מהפכניים. אפילו המלחמות נהיות שונות: במקום רציחות והרס, המלחמה מכוונת לגיבוש של חוות דעת חברתית, של הדעה של העם שקובעת את הצלחת המלחמה.

כלומר, המלחמה נושאת אופי שונה לגמרי שאינו דומה לקודם. מנצחים לא באמצעות הכוח הצבאי, אלא על ידי כוח ההשפעה על הלב והמוח של בני האדם. זהו הנשק האמיתי.

ואנחנו מסוגלים להשתתף במלחמה הזאת היות ויש בבעלותנו כוח העצום ביותר. לכן אסור לחשוב בטעות שאנחנו מתעסקים עם איזה אויב מוחשי, גשמי. האויב שלנו זו אותה מידת ההסתרה שנמצאת בתוכנו. וזה אפילו לא האויב, אלא "עזר כנגדו" על מנת שנתקן את התפיסה שלנו עד להרגשה שבכל דבר פועלת התוכנית העליונה. והתפיסה הזאת חייבת להתפשט בין כל מי ששייך לתהליך התיקון, כלומר בקרב כל עם ישראל שנמצא בארץ ישראל.

זהו הנשק האמיתי שלנו במלחמה הזאת. הכוונה היא לא שאנשים סתם ישמעו על חכמת הקבלה, אלא שידעו מה קורה איתם. זה חשוב גם לעם ישראל, גם לשכניו וגם לכל העולם. רק כך נוכל להשיג את התוצאה הראויה, שהיא, לקרב את כל האנושות לבורא, זוהי הסיבה האמיתית והיחידה לכל מה שמתרחש, גם בכלל בחיים שלנו, ובפרט במצב הכל כך מיוחד כמו היום.

אסור להתעכב, חייבים להעביר את המידע הזה לעם ישראל ולכל העולם בצורה הכי ישרה וגלויה, ללא שום הגבלות. כל האנושות עוברת עכשיו למלחמה החדשה הזאת שבה נלחמות תפיסות שונות, כל מיני השקפות ואמונות. האידיאולוגיות נלחמות ביניהן ולא הטנקים.

לא ניתן להשיג שום דבר יותר באמצעות נשק פשוט. ההסברה והמאבק על חוות דעת רחבה הופכות לנשק. ומאחורי כל זה עומד הבורא שמנסה להביא אליו את כל הבריאה, ולכן גורם להתנגשות בין הדעות שלנו, מעורר מלחמות אידיאולוגיות על מנת שאנחנו נברר כיצד להתקרב לתיקון.

מתוך השיעור על מאמר מספר "שמעתי", 17.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
המלחמה היא עם מחבלים או עם ההסתרה?
תחפשו פתרון במישור חדש
האידיאולוגיה של המהפכה הבאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest