דף הבית / המשבר ופתרונו / האויב העיקרי של רוסיה, זו ארה"ב 

האויב העיקרי של רוסיה, זו ארה"ב 

שאלה: פורסמה הדוקטרינה הצבאית החדשה של הפדרציה הרוסית לשנת 2016 ולשש השנים הבאות. באסטרטגיה החדשה של הביטחון הלאומי נקבעו היריבים הפוליטיים של רוסיה, הכוללים את ארצות הברית ובעלות בריתה.

כמו כן, האיום לביטחון המדינה נובע מהתרחבותה של נאט"ו, התקרבות לגבולות רוסיה והשראה למהפכות שונות. אם מסתכלים על זה מלמעלה, כיצד מתפתח העולם?

תשובתי: העולם מתפתח לקראת מצב שבו כולם יתחילו להפסיד ויגיעו לתוצאה פשוטה, חייבים להתחבר ולהתאחד, על ידי כך שמבטלים את כל הגבולות, הרי בכל מקרה המלחמה כבר לא נותנת שום דבר.

היום אנחנו מגיעים לעולם אחר לגמרי. איך שלא יתכננו רוסיה, ארה"ב ואירופה את האסטרטגיה שלהן לשנים הבאות, בכל מקרה העולם יסיק מזה מסקנה אחרת לגמרי.

צריך לחשוב באופן נמרץ כיצד ליצור חברה קפיטליסטית בצורתה וסוציאליסטית בתוכן שלה. כיצד ניתן לחייב את האדם לעבוד מהנשמה? רק על ידי קפיטליזם. איך ניתן לחייבו להתייחס בצורה טובה לבני אדם? רק על ידי סוציאליזם. איך נשלב ביניהם?

חכמת הקבלה ממליצה על סכום שתי צורות היחסים: רצון לעבוד ביושר, מבלי לקבל בעצם משכורת, ורצון להתייחס לאנשים, כמו לעצמך.

האגו הרי עובד בצורה נכונה, בכך שמכריח אותך להשקיע בצורה מקסימלית, ואז אתה בונה חברה בריאה, המבוססת על עקרונות של השפעה "קיבלת – נתת" או "נתת – קיבלת". זה הכרחי בייצור, במסחר ובהכול למעשה.

היחסים בין בני האדם צריכים להיות סוציאליסטיים, דאגה שווה לכולם, אבל שזה ייעשה עם הנשמה.  איך אפשר עם הנשמה להתחרות זה בזה בעבודה ועם הנשמה להתייחס זה לזה בכל יתר המקרים? רק עם גישה קפיטליסטית ביחסי עבודה וגישה סוציאליסטית בכל השאר.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 5.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest