דף הבית / משבר עולמי / האדם חייב למלא את ליבו

האדם חייב למלא את ליבו

laitman_2009-02-17_1624_70.jpg

שאלה: לא ברור מה מתרחש בחברה בשלב המעבר מהשאיפה לקבל לשאיפה להשפיע. בשלב זה האדם כבר לא מקבל הנאה מכסף ומשליטה, הוא מסתפק במועט, אבל עדיין אינו יודע מהי הכוונה להשפיע ומה ישמש לו כ"חומר דלק" לפעולת ההשפעה. כיצד יוכל לחשוב על כך מבלי לקבל הנאה ממחשבה זו?

תשובתי: החברה מעודדת את האדם, היא מעוררת אותו, מעריכה אותו, נותנת לו תגמולים, ובכך ממלאת אותו. מטרת ההתפתחות שלנו היא להשיג כזה חיבור בינינו, שהחיבור עצמו, ותחושת החיבור יתנו לנו כוח ואנרגיה להשפיע ולאהוב.

בסיכום הסופי, האדם משתוקק למילוי פנימי, ולא לסתם כסף בבנק. הוא אינו חפץ בכבוד ובשליטה, אלא ביחס של החברה כלפיו. כל המילויים שלנו, חוץ ממילוי הכרחי לקיום הגוף הבהמי, הם מילויים "וירטואליים" בעלי תחושה והרגשה.

כשהאדם אומר, שבמקום בכסף הוא מלא בכבוד ובהכרה, זה מתקבל כערך אמיתי ביותר. כי הרי העשירים והמנהיגים רוצים בסיכום הכללי את אותו הדבר, הם רק לא מקבלים זאת, או שמקבלים הכרה וכבוד מזויפים תמורת הכסף.

השפלה, יחס שלילי וביזיון מצד החברה כלפי חבריה גרועים יותר ממוות, ויחס הפוך של כבוד, הכרת תודה, גדלות, נותנים לאדם את המילויים הגדולים ביותר בחיים!

מטרתנו לארגן בציבור כזאת דעה, שתחייב כל אחד, ואת כולם יחד להשתנות, מקבלה מהחברה להשפעה לחברה, ושהיכולת להשפיע לחברה תורגש על ידי כל אחד כמילוי וכתגמול.

ידיעות קודמות בנושא:
מה ממלא את רצונות האדם?
מאיחוד כל אחד ירוויח
תחרות – בהשפעה לעולם
ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, דור אחרון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest