דף הבית / המשבר ופתרונו / האבטלה היא פטור מהמותרות

האבטלה היא פטור מהמותרות

ידיעה: במדינות האירופאיות השרויות במשבר, לצעירים למעשה אין סיכוי למצוא עבודה. בקבוצת הגיל של 24 שנים, שישה יוונים מתוך עשרה יושבים ללא עבודה. ביוון כל יום 900 איש הופכים למובטלים.

בספרד וביוון, לכל אדם צעיר שני אין עבודה. אלה שהיום נמצאים ללא תעסוקה, גם במשך חמש השנים הבאות לא יוכלו למצוא עבודה קבועה. זהו דור אבוד, מפני שאפילו תקופה קצרה של חוסר עבודה בתחילת הקריירה יכולה להביא השלכות שליליות בהתפתחות המקצועית, לגרום להרגשה שהחיים אינם מתחילים. האסון של האבטלה ההמונית והסיכונים שלה עבור העולם החברתי בהחלט אינם מוערכים כראוי.

העלויות של האבטלה עבור האיחוד האירופי בקרב הצעירים, עומדות על סך של 150 מיליארד אירו לשנה, שמהווה 1.2% מהתמ"ג של האיחוד האירופי. עדיף לעבוד לפחות בעבודה זמנית ולהרחיב את האופק האישי במקום לשכב על הספה. הבעיה הגדולה ביותר מופיעה כאשר הצעירים מרימים ידיים בייאוש, ויוצאים לגמרי מחיי התעסוקה.

התייחסותי: המצב יחריף לאט אבל בטוח, מפני שהרצונות משתנים והאנשים מפסיקים להתלהב מקניות, אלא מחפשים מילוי פחות חומרי. לאחר שהאדם מספק לעצמו הכרחיות, הוא מגלה שהוא לא מוצא כוחות לעבודה לצורך מותרות, הוא מחפש משמעות. זוהי התפתחות טבעית של הרצונות שבנו, והיא חסרת רחמים.

השלב הבא של הצריכה יהיה פנימי, רגשי, זו תהיה יציאה למרחב אחר, להרגשת כוח הטבע העליון המנהל. תחושת הריקנות היא הקדמה למדרגה החדשה הזאת. חכמת הקבלה היא מדע על מילוי עצמי במצב כזה, והיא תתגלה כנחוצה לאדם.

ידיעות קודמות בנושא:
אירופה בשנת 2013 – שנת ההחלטות
האיחוד האירופי של המובטלים
הדור האבוד של אירופה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest