דתות – הולדות האגו

thumbs_v_tubeteike_100_wp.jpg

שאלה: אתה טוען שקבלה היא הבסיס לכל הדתות. איפה ניתן לראות שזה כך?

תשובה: לאחר שעם ישראל נפל' ממצב של השפעה (נתינה) ואהבה, אל העולם הזה, למצב שבו האגו גדל והרוע התפרץ, קמו הדתות. מנהיגי הדתות השאילו מתורת הקבלה את רעיונותיה, ועיוותו אותם זאת מכיוון שהאגו הוא ששולט עליהם. לדוגמא, הבסיס ל"מלחמת הקודש" של המוסלמים הקיצוניים והמחבלים משקף רצון מטעם הדת "לכבוש את העולם" , אותם מפגעים חושבים שהם פועלים נכון, בשם הדת. יותר מזה, הם חושבים שהאיסלם תומך בהריגת כל מאמין מדת אחרת, ושתמורת הריגת " מאמין מדת אחרת " מגיע להם שכר (תגמול) בגן עדן.

כך גם מנהיגי הדת האיסלמית, שהם בעלי השפעה, לא רק שלא מבהירים שרצח מנוגד לדת, ובזה מצדיקים מעשי חבלה ושהידיזם (מעשי התאבדות למען אללה) ,אלא להיפך, הם תומכים בהם ואפילו מעודדים אותם לזה, ע"י הבטחה שכל מחבל מתאבד שרוצח אדם מדת אחרת יזכה ב- 70 נשים בגן עדן. אם מנהיגי הדת המוסלמית, שהם בעלי סמכות והשפעה, היו מכריזים בפומבי שהרג ורצח הם מעשים שלא תואמים התנהגות דתית אמיתית, הם היו יכולים לעצור מעשי הרג רבים. אבל בקוראן היה מדובר על דברים אחרים לגמרי, על אדם שמת ביסורים והמספר 70 הוא מספר שלם (מלא) , ו"נשים" – הכוונה הייתה על מימד אחר…

האיסלם מקורו הוא מבית אברהם (בנו של אברהם, ישמעאל, הוא אביהם של העם הערבי), אך תראו כמה שינו את החכמה לצורך הצדקת כיבוש העולם. אפילו את האנשים שהיו בקיאים בחוכמה, הסופים והדרווישים – הם חיסלו !

כך אפשר לראות גם בדתות אחרות – האם יש בהן מסר אמיתי לחשיבות ההשפעה והאהבה? האם המטרה שלהן היא שכולם יתאחדו ויחד יידבקו בבורא ,יתאחדו עם הבורא? ראו כמה דם נשפך במלחמות דתיות! ובאמת, למרות שכל הדתות מקורן מחכמת הקבלה הן פורשו ע"י אנשים המכוונים ע"י האגו שלהם, ולכן הן מנוגדות לקבלה.

One comment

  1. ורד – תעשייה של מליונים (10:23 ,07.07.08)

     
    מדוע יש כל כך הרבה צעצועים בעולם אני קונה ומתאמצת ובסופו של דבר הצעצוע הכי אהוב על הילד שלי זו אני?

    כי איתך יש לו קשר, זה כל מה שהאנושות מחפשת – קשר.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest