דף הבית / משבר עולמי / דיכאון, המחלה של הציביליזציה

דיכאון, המחלה של הציביליזציה

דעתן של מ.ניקולינה ומ. זובריצקי (M.Nikulina, M.Zubritskaya), האוניברסיטה הפדראלית: כל עולם הפסיכיאטריה בכל רחבי העולם מדבר על כך שעכשיו אנחנו נכנסנו לעידן של מצבים נוירו-פסיכיאטריים גבוליים. על פי הסטטיסטיקה של ארגון הבריאות העולמי, מספר האנשים שזקוקים לטיפול פסיכולוגי גדל מהר יותר מאשר מספר החולים במחלות לב וכלי דם, וסרטן.

דיכאון (מלטינית Depressio, דיכוי) הוא הפרעה נפשית המאופיינת במצב רוח ירוד עם הערכה עצמית פסימית, עיכוב של הפעילות האינטלקטואלית והמוטורית, ומוטיבציה ירודה. בארצות הברית, סובלים ממחלה זו כ- 15 מיליון אנשים. המנגנונים של דיכאון עדיין אינם ידועים.

התרופות נוגדות הדיכאון הומצאו לפני 50 שנים. בעבר הדיכאון טופל בחליטות צמחים כמו דודא או Helléborus. פיתגורס המליץ לשמוע מוסיקה. התקשורת מכנה את הדיכאון כמגפה של המאה ה-21. בשנת 2020, מחלת הדיכאון תהיה הראשונה בין כל המחלות.

מצב של דיכאון יכול להימשך חודשים, ודיכאון ממושך – שנים. אחד הסימפטומים של הדיכאון הוא חוסר תקווה, נראה שזה לנצח, והעתיד מצטייר בצבעים כהים מאוד.

סיבות לדיכאון יש בשפע: בעיות במשפחה, סכסוכים בעבודה, חוסר ביטחון בעתיד, בעיות בריאות, גילאים קריטיים.

הדיכאון הוא לא סימן לחולשה של אופי, זו מחלה אמיתית שדורשת התערבות רפואית – הדיכאון מפר את התהליכים הביוכימיים בגוף.

התייחסותי: דווקא החוסר של המילוי האגואיסטי הוא הגורם לכל הדיכאונות, כמו כן לכל המחלות. לכן מספר החולים במחלה זו יגדל, הטיפול ילך ויהיה פחות יעיל, עד שמיליוני אנשים יהיו מנותקים מהחיים. אז יסכימו לשמוע לעצות שנותנת חכמת הקבלה – כיצד להתמלא באור!

ידיעות קודמות בנושא:
הדיכאון מתפשט בעולם
לקראת שנת 2020 העולם ישקע בדיכאון טוטאלי
התרופה היחידה לדיכאון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest