דף הבית / משבר עולמי / דבר כזה עוד לא היה

דבר כזה עוד לא היה

שאלה: לפני שנתיים בערך העולם מצא את עצמו במשבר כלכלי. היום העולם נמצא במשבר פוליטי. נדמה שאנחנו חיים לפי לוח זמנים כללי, בנטיות כלליות ואפילו במחשבות כלליות. כיצד מופיע הסנכרון הגלובלי הזה?

תשובתי: כולנו מחוברים הדדית במערכת הכללית. והעניין כאן הוא לא ב"המצאות" שלנו, לא באינטרנט ולא בטלפונים. אנחנו נמצאים ברשת כוחות ומפוזרים בה כמו כדורים קטנים. הרשת הזאת מקשרת בינינו בתוכה.

אם נרצה או לא, כל המחשבות, הרצונות והפעולות שלנו פועלות בצורה הדדית ומשפיעות באופן הדדי זו על זו. ככלל, תופעות אלה או אחרות מתגלות במקומות אלה או אחרים, בהתאם לתוכנית שקיימת ברשת.

מי אנחנו? – אנחנו תוצרים, נבראים. ולכן לא צריך לשפוט את העולם לפי התמונה החיצונית, כאילו אנחנו עושים משהו בעצמנו. רשת הטלפונים אינה הסיבה לקשר ההדדי שלנו, אלא הסימן שלה. היא מעידה: עכשיו אנחנו מוכנים לזה, שרשרת הכוחות תפעיל אותנו עוד יותר. קורי העכביש העולמיים גם הם מסמלים שלב חדש של הרצון האגואיסטי שלנו, שמזמין מענה חזק יותר של הרשת הכללית.

כך או אחרת, אנחנו מופעלים על ידי הרשת, ולא בונים אותה. לא כדאי לשקר לעצמנו שכביכול אנחנו יצרנו את האינטרנט ועכשיו אנחנו מחוברים על ידו. אנחנו יכולים ליצור מה שאנחנו רוצים, וזה לא יוסיף אפילו טיפה של חיבור. מדובר על הקרנה, על סימן של קשר הדדי פנימי, טוטאלי ואינטגרלי במאה אחוז, שחלק ממנו התגלה בצורה ברורה, נגיד ב-5%.

ללא ספק הקשרים האלה בכל העולם ילכו ויתחזקו. העולם יהפוך להיות מאוד צמוד, סמיך, ואנחנו נראה דברים שעוד לא היו אף פעם.

מתוך שיעור בנושא "הזמן", 09.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
התפתחות אקספוננציאלית
להשתלב בתהליך השינויים
קשורים ברשת אחת

One comment

  1. שולמית אילת

    בס"ד
    לכ" כולנו יחד המורא הרואה,הרועה את צונו כשליח הבורא ,הוא עוזר לנברא לברר ולהשלים את עצמו ,החיים שלנו הם בהכרה עצמית בכונה, במחשהב ,יש חיים ומות רק ביחס שלנו ,רק האור מחי אותנו,הגופים ושינוי צורה תלויים בבורא שמכוון להיות בחיבור בינינו במרחב שנותנים מתוך הלב ,המחשבה והאהבה של בורא הבריאה ,בנתים נבקש ונתפלל לנוככותו בתוכינו ,ביחד נזרז את הגאולה ,אז הכל יתמלא באורו המופלא של אלופו של עולם נגיע לאחוה לתיבור ולאהבה.אמן.שלכם שולמית קבוצת-אונו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest