דף הבית / המשבר ופתרונו / דאעש הופכת למדינה

דאעש הופכת למדינה

הערה: ארגון הטרור "המדינה האיסלמית" הפעיל את ערוץ הטלוויזיה הלווייני שלו. הקהל שלו מונה נכון לעכשיו כ- 500 אלף בני אדם, ומספרם רק הולך וגודל. בערוץ משודרים: חדשות, דיווחים על תקיפות אוויריות, הרצאות על האיסלם, תחזית מזג האוויר ועוד, כלומר דאעש הופכת למדינה.

תשובתי: זה קורה כי מוקצים להם כספים רבים! אמריקה מבזבזת עליהם מיליארדים! אנחנו לא יכולים לתאר לעצמנו מי ניצב מאחוריהם ואיזו תמיכה הם מקבלים, במומחים, בכסף ובכל מה שנדרש, ממדינות שונות בעולם. הרי ערוץ טלוויזיה לווייני ומכונה אינטרנטית משומנת, אינם מתנהלים סתם כך, היכן שהוא יושבים אנשים, מאות בני אדם, שיוצרים ומעבדים את כל זה.

שאלה : אז מה לעשות? ניתן לאסור את זה?

תשובתי : זה לא יעזור. התקיפות יימשכו בוודאי, והתנגדותה של רוסיה לבדה, שרואה בדאעש סכנה לעצמה, אינה מספיקה כאן, מפני שארה"ב בעד דאעש! אני בטוח לגמרי שאלה הם מהלכים של האמריקאים כדרכם, ליצור תוהו ובוהו בעולם ולהשמיד את הכול, חוץ מאשר את עצמם. הם ישאירו לצידם את סין ומקסיקו, כלוויינים קטנים, ואת אנגליה שמנסה לתמוך בארה"ב בהכול. כל שאר מדינות אירופה יתמלאו בנוער ערבי קיצוני ימני והן פשוט יהפכו להיות מדינות עולם שלישי, וכך תיווצר חגורה של המדינות: צפון אפריקה, אירופה, ישראל ומדינות מזרח אסיה עד הודו דרך האוקיינוס ההודי ובחזרה לסין. כך יראה העולם העתידי לפי התוכנית האמריקאית. לישראל אין שם מקום זה ברור לחלוטין, ארה"ב תנצל תחילה את יהודי אמריקה ותהיה מוכנה לקבל גם את יהודי אירופה, כל עוד הם מועילים ומשרתים את מטרתם ובחינם, ולכל המוסלמים היא מאפשרת כניסה חופשית.

שאלה : מה יהיה על ישראל?

תשובתי : ישראל יכולה להינצל ולתפוס את מקומה הראוי והמכובד בעולם, כמקור של התפתחות רוחנית של האנושות כולה, רק בתנאי שהיא תהפוך לרוחנית. אם נציג את עצמנו לעולם כאנשים רציניים, אז נוכל להביא בדרך טובה את העולם לתיקון, ובוודאי, לעקירה מהשורש של "המדינה האיסלמית". אבל אם לא נתייחס לזה באופן רציני, אז ניאלץ לעשות זאת בכל מקרה אבל בדרך של ייסורים, של מלחמת עולם. נקווה שהפצת שיטת האיחוד שלנו והתגובה לכך, בעיקר של תושבי ישראל יהיו מועילים.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל ליטמן", 26.01.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest