דף הבית / המשבר ופתרונו / גיבור בכמות וגיבור באיכות

גיבור בכמות וגיבור באיכות

הכנס בבולגריה, שיעור מס' 5

אנחנו לא צריכים לדרוש מאנשים אחרים את ידיעתה והבנתה של השיטה. הם פשוט צריכים להבין, שלפניהם המשך של משבר רב שנים. היום כבר רבים כותבים על זה, אבל בינתיים אף אחד אינו תופס שהנפילה תימשך שנים, עד שתסחט מאיתנו את הטיפות האחרונות של הקיום הנורמלי.

זהו חוק של הטבע, שמובן לאלו שרואים קצת יותר לעומק מהאחרים, אין כאן שום ניסים. אם נביט על העתיד באור הנכון, אז תיפתח לפנינו תמונה נוראית: אכזריות של האנושות, ריקנות רוחנית וגשמית, נסיגה והתנוונות של הדור הצעיר, ערים נטושות, אדישות מוחלטת של בני האדם שאינם מסוגלים לכלום. האגו יתחיל לטרוף את עצמו ויסיים את קיומו, כמו גידול סרטני שממית את כל הגוף ואחר כך מת בעצמו.

את כל זה אנחנו צריכים להסביר להמונים, לערוך עבורם סדנאות אינטגרליות, ולא סתם לדבר על אהבה וידידות, אלא לפתור יחד את הבעיות הגשמיות שלנו. יחד עם זה הן נפתרות בקלות רבה, מפני שבהן משתתף הכוח העליון. אנשים לא צריכים לדעת את זה, לא צריך להפחיד ולבלבל אותם. מספיק להם להבין, שבתוך החיבור והאיחוד נמצא כוח מיוחד של הטבע שעוזר לנו. והם ירגישו את זה דרך הסדנאות שלנו.

נאמר, שיש גיבור בכמות וגיבור באיכות. גיבור בכמות, מתפשט לרוחב, גיבור באיכות, מתפשט לגובה. לכן כדי להיות גיבור בכמות, חייבים לחבר לעצמנו גיבורים בכמות, את ההמונים. ואז אנחנו נוכל ללכת למעלה.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס בבולגריה, 03.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הגדילה היא לרוחב ולא לגובה
מעגלי החיים
להעביר את כל המינוסים לפלוס

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest