דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ב"פרוסה" אחת של רצון

ב"פרוסה" אחת של רצון

שאלה: אתה אמרת, שאדם צריך להשתמש בכל מה שיש בו כדי למלא את החבר. אבל מה יש בי?

תשובתי: אם כבר הביאו אותך לכאן, יחד עם כל אותם האנשים שיושבים לידך בשיעור ועם עוד כמה אלפים בכל רחבי העולם, זה סימן שאתה קשור אליהם.

האור מאיר על הרצון לקבל הכללי, חודר דרך איזו שכבה של הרצון לקבל הזה, ובמידת האינטנסיביות שלו, במידת עוצמתו מעורר את כולנו. כך אנחנו התעוררנו מתוך ה"פרוסה" הזאת של הרצונות שהאור מאיר וחודר דרכנו ומעורר אותנו (אחרת היינו נשארים בהמות).

ב"פרוסה" הזאת אנחנו קשורים זה עם זה. לכן אנחנו כולנו נקראים "חברים", כי בינינו יכול להיות חיבור, לפי ההבנה, ההרגשה, ההשגה, העזרה ההדדית. זה ההבדל בין החברים השייכים לשכבת רצון אחת, לבין החיבור שלנו עם העליונים ועם התחתונים. ובינינו, אנחנו שווים.

לכן התיקון שלי הוא להתחבר עם כל אלה שנמצאים ב"פרוסה" הזאת של הרצון. כי אני מבין, שאם אנחנו לא נחבר את השכבה, את "הפרוסה" הזאת, אז אנחנו לא נמשיך את התיקון. לפנינו היו ה"פרוסות" הקודמות של הרצון, מאדם הראשון והלאה. ואנחנו נמצאים ב"פרוסה" חדשה, מאוד מיוחדת, שמכאן והלאה כבר מתחיל התיקון של ה"מלכות" האמיתית.

שאלה: אבל מה יש בי?

תשובתי: יש בך קשר לכל יתר החלקים שהתגלו יחד איתך. ואתה חייב להיות איתם בקשר, במידה שזה אפשרי. יש כאלה שאתה בינתיים לא מזהה אותם, יש כאלה שאתה איתם בקשר קרוב, חזק וטוב. אתה חייב לדעת שהתיקון שלך, זה להיות מחובר איתם.

תתאר לעצמך: אנחנו כולנו נמצאים ב"פרוסה" אחת. התיקון שלנו זה להיות מחוברים בינינו. אין שום דבר חוץ מזה! אי אפשר בתוך ה"פרוסה" הזאת לחשוב על עצמי. כי כאן מדובר על שכבת הרצון שמתגלה. הדור הבא, זו כבר תהיה "פרוסה", שכבה, יותר תחתונה וכן הלאה.

לכן התיקון האישי שלי הוא בזה, שאני אגרום לכל אלה שנמצאים בתוך ה"פרוסה" שלי להתחבר לאחד שלם. וזה הכול.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 24.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אחד לא שווה כלום ללא האחרים!
קבוצה אמיתית
ברית בין ה"נקודות שבלב"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest