דף הבית / אקטואליה / בעקבות הטרגדיה בפריז – חלק ב' – אירופה חצתה את הקו האדום

בעקבות הטרגדיה בפריז – חלק ב' – אירופה חצתה את הקו האדום

שאלה: נמצא, שבקרב המחבלים שארגנו את הטבח ההמוני בפריז, היו פליטים מסוריה, שקיבלו מקלט בצרפתידוע, שגל גדול של פליטים הציף בזמן האחרון את צרפת ובכלל את אירופה כולה. איך אפשר לעצור את הגל הזה?

תשובתי: עכשיו כבר אי אפשר לעשות שום דבר בקשר לזה, אירופה חצתה את הקו האדום. על פי הסטטיסטיקה על מצב הילודה בכל מדינות אירופה, בעוד עשרים שנה כל אירופה תהיה מוסלמית, כלומר הרוב המכריע של האוכלוסייה יהיה שייך לדת המוסלמית. אם במשפחות צרפתיות וגרמניות נולדים בממוצע 1.3 ילדים, אז במשפחות מוסלמיות, 8.1 למשפחה. לפי יחס כזה, האוכלוסייה המוסלמית תגדל בקצב גדול מאוד, ואילו האירופאית תקטן בהתמדה.

הצרפתים נמצאים באשליה, שהם חיים תחת הדגל של חופש, שוויון, אחווה, הם אינם מבינים שלתוך שטחם פולשים בני אדם בעלי מנטאליות שונה לחלוטין, שלא חולקים את השקפתם, וחייבים לקחת את זה בחשבון. מרגע היווצרותו, האיסלאם הציב לעצמו מטרה פשוטה וברורה לכולם: להניף את הדגל הירוק של האיסלאם מעל כל כדור הארץ. לכן המוסלמים שואפים לתפוס את השלטון בכל העולם. לא חשוב מי אתה לפי הלאום: יהודי, צרפתי או גרמני, אם אתה לא מוסלמי, אז אין לך זכות קיום. אתה יכול להישאר בחיים רק בתנאי אחד, שתתאסלם. כל המוסלמים חושבים כך, מפני שזה כתוב בקוראן. אפילו האיסלם המתון תומך ברעיון שהאיסלאם צריך לשרות בכל העולם. ולכן אנחנו רואים כיצד בכפרים ערביים חיים בצורה טובה זה לצד זה חברי פת"ח, חמאס ודאע"ש. כולם חיים זה לצד זה ומתפללים במסגד אחד, רק שלכל אחד יש רמת השתתפות שונה בתנועה הזאת. אבל ברור לכולם שהאיסלאם חייב לנצח, אין בזה שום ספקות. הם נבדלים רק ברמת הפנטיות בהשגת המטרה האחת, שאיתה מסכימים כל המוסלמים, גם השיעים וגם הסונים. המטרה הסופית היא פשוטה: האיסלאם חייב להתפשט על פני כל כדור הארץ. כל שמונה מיליארד בני האדם, או כמה שיישאר מהם, צריכים להיות מוסלמים.

לכן חייבים להבין את הפילוסופיה הזאת ולהכיר בכך, ששום הסכמי שלום לא ייתכנו כאן. לא כדאי לקוות שפעם הערבים יתחילו להתייחס טוב כלפי ישראל. אנחנו רואים שזה לא מצליח וגם אף פעם לא יצליח, אם מסתכלים בצורה ריאלית על הדברים. אין לי שום דבר נגדם, אני פשוט מכיר את היסודות של הדת הזאת ולכן מבין את המנטאליות שלהם. פילוסופיית החיים הזאת קיימת כבר 1,300 שנה, ואנחנו נצטרך לקבל את זה כמציאות נתונה. ברור שההתנגדות שלנו תימשך לעד. רבים בעולם מבינים זאת אבל שותקים, כדי לא להזמין על עצמם אש מאנשים שחושבים אחרת. ישנם אנשים שמאמינים באידיאלים שלהם, ונדמה להם שיוכלו לשכנע את הערבים, אבל זה לא יקרה. כי האיסלאם זו דת חזקה מאוד, עם שורשים טבעיים, ואנחנו רואים שבכל יום מצטרפים אליה מאות ואפילו אלפי בני אדם. המגמה היא בדיוק ההיפך לאותה התמונה האידיאלית שמציירים לעצמם מצדדי הסכמי השלום. הייתי רוצה להאמין בה בדיוק כמוהם, אבל למרבה הצער זה לא תואם לאמת.

המשך יבוא…

מתוך תוכניתי רדיו 103FM, בתאריך 15.11.2015

One comment

  1. אין מה לעשות הנכדים שלנו יגדלו בעולם שונה לחלוטין צר לי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest